RO EN
السلة فارغة

CELCO: Crestere cu 5% a vanzarilor de adezivi si mortare uscate

Segmentul de adezivi si mortare uscate s-a mentinut, anul trecut, la nivelul de aproximativ 200 milioane de euro inregistrat si in 2012, potrivit opiniei lui Niculae Dusu, presedintele companiei Celco. In acest context, compania a raportat o crestere de 5% datorata vanzarilor de adezivi si mortare uscate din 2013, in special ca urmare a diversificarii gamei de produse, extinderii pe noi piete si atragerii de noi clienti. "Previziunile privind sectorul constructiilor din Romania in urmatorii ani sunt favorabile. Initiativa Guvernului de a modifica programul «Prima Casa» in «Noua Casa», care va viza oferirea de credite doar pentru locuinte noi, este de bun augur pentru demararea unor proiecte de investitii. In acest context, domeniul materialelor de constructii si piata de adezivi si mortare uscate ar inregistra, la randul lor, o expansiune", a declarat presedintele Celco. In acest context, compania s-a pregatit pentru a raspunde nevoii generate in urma lansarii programului guvernamental pentru sprijinirea cresterii calitatii arhitectural-ambientale a cladirilor si pentru reabilitarea termica a imobilelor de locuit cu finantare prin credite bancare garantate de stat. "Astfel, anul trecut am dezvoltat si lansat pe piata placile de termoizolare naturala din BCA, Celco Megaterm, ce beneficiaza de un transfer termic imbunatatit de 0,08 W/m°K, la o densitate de numai 300 ± 25 kg/mc, asigurand atat o izolare termica optima, cat si un climat intern placut. Cresterea cererii pentru acest tip de material va stimula si vanzarile de mortare DD-M10 si DD-M5, utilizate atat la zidarie, cat si la aplicarea placilor de termoizolare", a precizat Niculae Dusu.
 
Este vizata pozitia de lider al pietei materialelor de constructii din Dobrogea
Principalul obiectiv stabilit la nivelul companiei vizeaza pozitia de lider al pietei de materiale pentru constructii din regiunea Dobrogei, anul trecut Celco deruland o serie de programe de promovare, care au vizat atat consumatorii finali, cat si distribuitorii. Acestea au generat cresteri ale volumelor de vanzari atat in Dobrogea, cat si pe pietele invecinate. "Celco este singurul producator de BCA din Romania care detine si o fabrica de adezivi si mortare, avand posibilitatea de a produce mortare pentru zidarie perfect adaptate nevoilor clientilor. Mortarele pentru zidarie in straturi subtiri sunt superioare din punct de vedere al aderentei, avand o rezistenta la compresiune de minimum 10 N/mmp (mortarul DD-M10) si de cel putin 5 N/mmp (mortarul DD-M5). Fiind mortare speciale pentru zidirea blocurilor de BCA, retetele de productie au fost permanent imbunatatite pentru a putea asigura suprafete perfect netede, precum si lucrabilitate si aderenta mult imbunatatite. In productia de mortare si adezivi folosim varul calcic hidratat produs la fabrica proprie, asigurandu-ne, astfel, in permanenta, de calitatea ingredientelor folosite la preparare", a explicat presedintele Celco. Anul trecut, compania a livrat materiale de constructii in special pentru proiecte rezidentiale de tip uni- si multifamilial, dar si pentru constructia de cladiri de birouri sau hoteluri, cum ar fi Centrul de Afaceri ALMAR - Constanta sau Hotelul Scapino din Mamaia.
 
Stabilizare a cifrei de afaceri, datorita noilor investitii
In contextul actual al pietei materialelor de constructii, in care cererea de noi locuinte inregistreaza contractii de la un an la altul si mediul concurential este foarte agresiv, in 2013 Celco a reusit sa isi mentina cifra de afaceri. In decembrie 2013, compania a pus in functiune cel de-al doilea cuptor de producere a varului, consolidandu-si pozitia pe aceasta piata. "Cea mai recenta investitie, de 4 milioane de euro, reprezentand un proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, ne-a permis sa crestem capacitatea de productie a fabricii cu peste 60% si sa onoram orice solicitare cantitativa venita din partea clientilor nostri la un nivel calitativ superior. In acest moment, fabrica de var Celco are capacitatea de a produce in flux continuu, alaturi de sortimentele actuale de var, bulgari, macinat, hidratat si var dolomitic", a explicat Niculae Dusu. Programul investitional se va derula si in 2014, departamentul de cercetare si dezvoltare din cadrul companiei pregatind lansarea de produse destinate zidariei, ale caror caracteristici vor fi superioare celor existente in acest moment pe piata de constructii. Mai mult, prin punerea in functiune a noului cuptor de var construit cu tehnologii de ultima generatie, Celco va produce singurul var ars tare macinat pentru BCA CL90 din Romania, un produs destinat exclusiv fabricilor de BCA. "Noul produs se caracterizeaza printr-o valoare ridicata a parametrului numit T60, obtinut exclusiv prin arderea calcarului la temperaturi foarte inalte. Varul ars tare macinat are un continut foarte ridicat de oxid de calciu liber si o putere calorifica dubla fata de oricare alt tip de var produs in Romania", a mai spus presedintele Celco.
Compania detine trei fabrici pe raza judetului Constanta, specializate in productia de adezivi, BCA si var. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter