RO EN
السلة فارغة

BAUMIX mentine preturile de vanzare in primul trimestru al acestui an

Compania Baumix, unul dintre cei mai importanti furnizori autohtoni de adezivi, a anuntat mentinerea preturilor de comercializare a materialelor de constructii in primul trimestru al acestui an, in pofida cresterii costurilor de productie cu 8%-10% generata de scumpirea materiilor prime (hartie - saci pentru ambalare si combustibil). Potrivit datelor firmei, anul trecut preturile medii ale produselor pentru constructii s-au diminuat cu 10%-15% fata de nivelul din 2009. Tinand cont atat de factorul sezonier al pietei, cat si de efectele lipsei proiectelor administratiilor centrale si locale, reprezentantii Baumix estimeaza ca o majorare a preturilor va duce la o noua contractie in domeniul specific, deja afectat de recesiune in 2009 si 2010. "In prezent, piata nu este pregatita sa absoarba o crestere a preturilor, desi sunt deja companii care iau in calcul si aceasta posibilitate. In ceea ce ne priveste, facem eforturi in a compensa scumpirea materiilor prime prin eficientizarea costurilor", a declarat Razvan Bobe, director de cercetare si dezvoltare in cadrul firmei. In ceea ce priveste comportamentul consumatorilor in 2011, cele mai solicitate produse vor ramane, precum in 2010, cele din gama economica Primus, caracterizate de un raport optim performanta-pret.
In 2010 Baumix a realizat o cifra de afaceri de 30,2 milioane de lei, pentru anul in curs fiind estimata o crestere a acesteia pana la nivelul din 2009. respectiv la 36 milioane de lei. Informatii suplimentare, la www.baumix.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter