RO EN
السلة فارغة

AKZO NOBEL: Accent pe promovarea intensiva a vopselelor ecologice

Obiectivul major pe termen mediu stabilit de managementul Akzo Nobel ramane acela de accelerare a procesului de consolidare a performantei financiare, o tinta fezabila pentru 2020 fiind aceea de crestere cu 20% a incasarilor rezultate din comercializarea produselor premium din gama ecologica. La nivelul primului trimestru al exercitiului financiar in curs, compania a realizat o cifra de afaceri de 3,46 miliarde euro, ceea ce reprezinta o corectie negativa de 7%. Aceasta contractie a fost determinata de scaderea cantitatilor comercializate, precum si de cesiunile realizate in ultima perioada. De asemenea, rezultatele au fost afectate de trendul nefavorabil al pietei europene, consemnat pe segmentul produselor chimice speciale. Din punct de vedere structural, livrarile de vopsele decorative au scazut cu 5%, pana la 925 milioane euro, in vreme ce divizia de sisteme performante a consemnat un declin de 3% (1,33 miliarde euro). In ceea ce priveste cererea pe primul segment mentionat, vanzarile din Europa au scazut cu 6%, cele mai afectate piete fiind Franta, Grecia, Spania si Italia. In sectorul vopselelor pulbere, pe continent situatia a continuat sa fie nefavorabila, insa echilibrul a fost mentinut gratie cresterii cererii din zonele aflate in curs de dezvoltare. Pe piata din Romania, grupul este prezent prin intermediul reprezentantei Akzo Nobel Coatings, din Bucuresti, care, in 2011, a realizat o cifra de afaceri de circa 40,6 milioane lei. Informatii suplimentare, la www.akzonobel.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter