RO EN
السلة فارغة

ADEPLAST: Majorare cu 13% a cifrei de afaceri, in 2010

Compania Adeplast a inregistrat, in 2010, o majorare cu 13% a cifrei de afaceri, atingand un nivel de aproximativ 125 milioane de lei, in crestere comparativ cu anul 2009, cand aceasta a fost de 110 milioane de lei. In cantitati vandute cresterea este de 23%, cu 260.000 de tone in 2010, fata de aproximativ 210.000 tone in 2009. “Suntem multumiti de rezultatele obtinute, avand in vedere conditiile economice cu care ne confruntam”, a declarat Marcel Barbut, proprietarul Adeplast. Cel mai vandut produs al firmei a fost Polistirol, adeziv pentru polistiren. Adeplast a vandut pana in decembrie 2010 circa 82.000 de tone de Polistirol, in crestere cu 71% fata de 2009. In aceeasi perioada a anului trecut, nivelul de vanzari pentru acelasi produs s-a ridicat la 48.000 de tone. “Aceasta performanta ne situeaza in varful clasamentului producatorilor de adezivi pentru polistiren. Multi consumatori romani au inceput sa nu mai caute cele mai ieftine produse de pe piata. Acestia au avut o abordare rationala in 2010, preferand un adeziv mai scump, cum este Polistirolul, pentru a fi siguri ca achizitioneaza un produs de calitate”, a precizat Marcel Barbut. “Avem doua tipuri de asteptari pentru anul viitor, pe un scenariu pesimist (pe care estimam majorari de 10% a afacerii) si unul optimist (in care preconizam o crestere de 20%-25%”, a specificat oficialul societatii.
***
Capacitatea totala de productie a firmei Adeplast pentru sectorul mortarelor se ridica la 700.000 de tone anual. Productia de vopsea, tencuieli decorative si de adezivi speciali in stare umeda se ridica la 80.000 de tone. Informatii suplimentare, la www.adeplast.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter