RO EN
السلة فارغة

UPONOR aplica programe ample de restructurare pentru cresterea performantei

Reportul interimar dat publicitatii de Uponor pentru intervalul ianuarie - martie a.c. indica vanzari de 248,9 milioane de euro, in scadere cu 10,1% fata de perioada similara a anului precedent (in termeni organici, scaderea a fost de numai 2,2%). Vanzarile nete, neluand in considerare cesiunile Infra’s North America si Zent-Frenger, au cumulat 250,3 milioane de euro. In aceste conditii, profitul operational a suferit o contractie de 16% si a totalizat 14,3 milioane de euro. Conducerea grupului a afirmat ca deciziile de restructurare care au vizat operatinile din Australia, Elvetia si China, anuntate inca din prima jumatate a anului precedent, au inceput sa-si arate efectele, in special in ceea ce priveste profitabilitatea diviziei europene de materiale de constructii. Explicatia pentru rezultatele mai putin bune la nivelul intregului trimestru este legata de comportamentele tipice de achizitii ale partenerilor. Important de mentionat este faptul ca in luna martie Uponor a lansat o serie de inovatii cu ocazia targului international ISH, de la Frankfurt - Germania, interesul clientilor pentru noua generatie de fitinguri asamblate prin presare S-Press Plus fiind foarte promitator. Cu toate acestea, impactul asupra performantei financiare pe termen scurt a fost negativ, intrucat a fost necesara mentinerea simultana a doua linii similare de produse, ceea ce a determinat anumite intarzieri ale proceselor de achizitie. In ceea ce priveste divizia de produse pentru infrastructura, aceasta a fost vizata la randul sau de un program de restructurare incepand cu 2018, iar rezultatele pozitive incep deja sa apara la nivel european si, cu deosebire, in Finlanda. Pe piata nationala, Uponor Romania a anuntat pentru 2017 o cifra de afaceri de aproape 4 milioane de lei, cu 39% mai mare fata de cea anuntata in anul fiscal anterior.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter