RO EN
السلة فارغة

RETTIG obtine un salt al vanzarilor de peste 15% pe piata din Romania

Rettig Group a realizat in intervalul ianuarie - iunie a.c. o cifra de afaceri de 478 milioane de euro (-1% fata de anul precedent), dupa ce in trimestrul al doilea rezultatele financiare au consemnat o ajustare negativa de 3%, pana la 237 milioane de euro. Divizia Rettig ICC a reusit sa-si imbunatateasca performantele gratie achizitiei Sigarth AB la finele anului precedent, precum si datorita evolutiei foarte bune a vanzarilor, cu precadere a celor din Romania, China, Germania, Brazilia si Danemarca. Pe segmentul Nordkalk, incasarile s-au diminuat din cauza scaderii livrarilor din regiunea de nord-est a Europei. Conducerea grupului a remarcat ca ambele sectii au consemnat o profitabilitate scazuta, insa programele de imbunatatire a performantei inregistreaza progrese conform planului stabilit. Prognozele pentru intregul an raman neschimbate. Astfel, pe fondul incertitudinii economice manifestate la nivel global, este de asteptat ca avansul din Europa si Asia sa decelereze in urmatoarea perioada si, de aceea, nu sunt previzibile conditii care sa incurajeze cresterea eficientei financiare a grupului. De aceea, atentia va fi concentrata in special pe imbunatatirea competitivitatii costurilor, pentru a asigura conditiile necesare cresterii fluxului de numerar. In tara noastra, Rettig detine o filiala cu sediul judetul Cluj. Aceasta a raportat pentru 2018 vanzari de 80,27 milioane de lei, fiind cu 15,3% mai mari comparativ cu rezultatele financiare anuntate in anul precedent. Pe plan local compania promoveaza marca Purmo, reprezentand solutii de incalzire din categoria sistemelor inteligente.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter