RO EN
السلة فارغة

LG: Vanzari de 11,42 miliarde USD in trimestrul al treilea

Compania sud-coreeana LG, unul dintre cei mai importanti furnizori pe segmentul sistemelor de conditionare a aerului, a comunicat, pentru trimestrul al treilea din 2012, o cifra de afaceri de 12.380 miliarde won - KRW (circa 11,42 miliarde USD), in scadere secventiala de 3,7% si cu 4% mai mici fata de incasarile raportate in perioada similara din 2011. In aceste conditii, castigurile s-au diminuat cu 2 miliarde KRW fata de intervalul aprilie - iunie a.c., insa au fost cu 571 miliarde KRW mai mari fata de anul anterior (cand se raportasera pierderi de 414 miliarde KRW). Pe segmentul dispozitivelor de aer conditionat si a solutiilor energetice, valoarea livrarilor s-a depreciat cu 34% in raport cu trimestrul precedent, pe fondul influentelor factorilor sezonieri, pana la cota de 970 miliarde KRW. Scaderile de pe piata nationala au fost de 16%, generate de deteriorarea cererii de pe segmentul constructiilor, la nivel international compania mentinandu-se la un nivel constant, gratie comenzilor venite din Orientul Mijlociu si America Latina. Perspectivele pentru 2012 indica stagnarea solicitarilor generata de efectele negative ale recesiunii, insa este posibil ca majorarea tarifelor practicate pentru furnizarea energiei electrice ar putea asigura o sporire a cererii pentru produse eficiente. Din punct de vedere strategic, atentia se va focaliza in directia dezvoltarea produselor din gama VRF (cu flux variabil de agent refrigerant) si orientarea catre pietele din emisfera sudica, unde incepe sezonul estival. Informatii suplimentare, la www.lg.com    

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter