RO EN
السلة فارغة

LG ELECTRONICS: Vanzari de aproape 50 de miliarde USD

Grupul sud-coreean LG Electronics, unul dintre cei mai mari furnizori de sisteme de conditionare a aerului, a comunicat rezultatele financiare aferente anului 2009. Conform raportului oficial, anul trecut s-a incheiat cu vanzari totale de 55.520 miliarde woni sud-coreeni - KRV (48,4 miliarde USD), in crestere cu 12,5% comparativ cu nivelul cifrei de afaceri realizate in 2009. Pe segmentul de aer conditionat, incasarile au totalizat 4.465 miliarde KRW (3,4 miliarde USD), cu 1,4% mai putin fata de 2008. In acest sector, s-a consemnat cea mai slaba performanta a concernului, scaderea din intervalul octombrie - decembrie fiind de 27,1% in termeni de comparatie secventiali si de 9,4% la o baza de raportare anuala.
Pentru 2010, reprezentantii LG se asteapta ca volumul cererii de aparate de aer conditionat sa creasca odata cu instalarea unui proces de revigorare economica internationala, urmand ca principalele incasari sa fie realizate pe pietele statelor aflate in curs de dezvoltare. In ceea ce priveste eficienta din acest domeniu, vor continua eforturile de imbunatatire a afacerii, dublate de o sporire a masurilor de control al costurilor. O alta modalitate prin care se intentioneaza incurajarea comenzilor este reprezentata de intensificarea actiunilor de marketing si lansarea de produse adaptate cerintelor specifice consumatorilor de pe diversele piete unde produsele societatii sunt disponibile. De asemenea, activitatea se va extinde si spre sectoarele de celule solare si de sisteme de iluminare tip LED. Informatii suplimentare, la www.lge.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter