RO EN
السلة فارغة

KLUDI: Masuri de consolidare a relatiilor de afaceri cu partenerii locali

In primele noua luni din 2014, Kludi Romania a inregistrat o crestere de peste 20% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similara a anului precedent. "Aceasta evolutie confirma corectitudinea strategiei noastre de a ne sustine clientii prin furnizarea unor solutii din gama «Smart Luxury». Piata de instalatii sanitare si accesorii pentru baie/bucatarie nu s-a dezvoltat in ultimii ani, ca urmare a reducerii masive a investitiilor in proiecte de dimensiuni medii si mari. In schimb, se constata o translatare a preferintelor clientilor finali catre produsele cu valoare adaugata mai mare, astfel incat ponderea produselor premium a crescut in defavoarea celor ieftine si cu performante scazute. Exista doua explicatii: pe de-o parte, clientul constientizeaza importanta investitiei pe termen lung, iar, pe de alta parte, locatiile unde se instaleaza produsele respective sunt percepute, mai nou, ca spatii de confort, relaxare, implicand o conotatie emotionala mai accentuata. Reteaua de comercializare a solutiilor proprii continua sa se dezvolte de la an la an (avand, actualmente, 374 de puncte de vanzare in Romania), inclusiv ca urmare a eforturilor de a investi in comunicare, in special in ceea ce priveste instruirea angajatilor partenerilor care se ocupa de distributie. Momentan, nu ne confruntam cu probleme deosebite, iar in ceea ce priveste aspectele operationale ne consultam permanent cu firmele colaboratoare, luand impreuna deciziile adecvate. De pilda, am semnat cu Dedeman un contract de dezvoltare a schimbului informational de date prin sistemul EDI (Exchange Data Information), dorind sa sporim astfel eficienta relatiei de afaceri. Consideram ca, in perioada urmatoare, canalul de distributie online va avea o crestere semnificativa a ponderii. Comerciantii vor trebui sa adopte strategii prin care sa-si personalizeze si sa-si diversifice oferta de servicii, pentru a rezista acestui asalt. Pe termen mediu si lung, piata se va putea dezvolta doar daca factorii decizionali la nivel politic si economic vor adopta masuri sustenabile si vor avea o mai mare transparenta fata de industria de constructii si de materiale. De exemplu, unul dintre obiectivele majore actuale este legat de utilizarea responsabila a resurselor de apa, motiv pentru care ne-am alaturat campaniei «Blue Responsibility». Prin acest concept, producatorii de renume din domeniul obiectelor sanitare au posibilitatea de a promova produse care sa raspunda exigentelor actuale de sustenabilitate", a declarat Florin Barabas, director general al societatii. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter