RO EN
السلة فارغة

GEORG FISCHER raporteaza cresteri pe segmentul de produse pentru constructii

Compania Georg Fisher (GF) a reusit ca, printr-o strategie care a avut in centrul sau alocarea continua de fonduri pentru asigurarea unei dezvoltari profitabile, sa obtina in prima jumatate a lui 2017 o majorare de 7% a vanzarilor la nivelul tuturor celor trei divizii. Cresterea organica a fost de 8%, astfel incat, in perioada mentionata anterior, cifra de afaceri a cumulat 1,99 miliarde CHF in conditiile unei profitabilitati nete de 12%. Cea mai buna dinamica a fost raportata de sectia de tubulatura, care a reusit un avans de 10%, pana la nivelul de 826 milioane CHF. In conditiile mentinerii cererii pentru aplicatii industriale la o cota foarte ridicata, livrarile au sporit semnificativ mai ales in Asia si America de Nord. De asemenea, s-a constatat o sporire a interesului clientilor din sectorul de utilitati pentru solutiile GF, cele mai mari solicitari venind din SUA si China pe segmentul distributiei de gaz. In ceea ce priveste produsele pentru constructii, situatia acestora a fost pozitiv influentata de lansarea a noi solutii, cu un efect foarte bun asupra rezultatelor  financiare. Perspectivele de dezvoltare sunt, in continuare, optimiste, compania elvetiana fiind bine pozitionata pentru a profita de conjunctura favorabila a pietei. Fondata in 1802, corporatia este activa in prezent in 33 de state de pe intregul mapamond, are 14.800 de angajati si 51 de facilitati de productie, cifra de afaceri din anul precedent atingand 3,74 miliarde CHF. In Romania, GF este prezent prin intermediul unei filiale, cu sediul in Bucuresti.
 
  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter