RO EN
السلة فارغة

GEBERIT: Un prim trimestru incununat de succes si rezultate operationale excelente

Geberit a demarat in tromba in acest an fiscal, la nivelul primului trimestru vanzarile sporind cu 0,9%, pana la 830 milioane de franci elvetieni. Cresterea organica, determinata prin eliminarea influentelor exercitate de fluctuatiile cursului de schimb, s-a plasat la 3,6%, in conditiile in care fluxul operational de numerar (EBITDA) a sporit cu 6,8% si a ajuns la 262 milioane de CHF. Performanta este cu atat mai notabila cu cat baza de raportare s-a situat la randul sau la un plafon foarte ridicat in perioada corespunzatoare a anului precedent. Analiza geografica realizata in monedele nationale ale statelor in care Geberit desfasoara operatiuni comerciale indica o majorare medie de 3,5% in Europa, de 4,8% in Africa si Orientul Mijlociu, de 2,8% in America, respectiv de 8,6% in Extremul Orient si Pacific. Din punct de vedere structural, sistemele de instalatii si de spalare a vaselor de WC au inregistrat sporuri de 5%, cele de tubulatura de 7,5%, in vreme ce pe segmentul obiectelor sanitare avansul a fost de 1,6%. Rezultatele din 2019 nu au mai fost afectate de costurile unice generate de achizitia Sanitec, astfel incat profitul operational s-a plasat la 227 milioane CHF, fiind cu 5,8% mai mare fata de primele trei luni din 2018. Prognozele pentru intregul an fiscal nu s-au modificat in mod substantial fata de estimarile initiale, perioada urmatoare urmand sa fie caracterizata de o sporire a volatilitatii, dublata de o incetinire a ritmului de crestere a sectorului constructiilor. Cu toate acestea, tarile vor consemna o evolutie eterogena, de exemplu pentru Europa in ansamblul sau evaluarile ramanand pozitive. Din zona de est a continentului, in continuare se va remarca Polonia, gratie existentei unui mediu favorabil de dezvoltare. In contextul dat, obiectivul Geberit este acela de a performa puternic pe intreaga gama de produse si pe toate pietele unde activeaza. In Romania, compania a raportat in 2017 o cifra de afaceri de aproape 51,1 milioane de lei, avand o pozitie competitiva extrem de solida, vizibila atat pe segmentul DIY, cat si in cadrul marilor proiecte.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter