RO EN
السلة فارغة

GEBERIT: Stabilizare a afacerilor pe toate segmentele

Concernul Geberit Group, din Elvetia, specializat in productia si comercializarea de instalatii sanitare, a realizat, in intervalul ianuarie - decembrie 2010, o cifra de afaceri in valoare de 2,14 miliarde franci elvetieni (CHF), vanzarile situandu-se aproximativ la acelasi nivel ca in 2009. In trimestrul al patrulea al anului precedent, incasarile au cumulat 472,7 milioane CHF, ceea ce corespunde unei cresteri cu 3,9%, fata de perioada similara din 2009. Trebuie mentionat faptul ca rezultatele au fost afectate de aprecierea monedei nationale in raport cu euro, fapt ce s-a repercutat negativ asupra nivelului vanzarilor. Spre deosebire de anul fiscal 2009, raportul actual indica o imbunatatire a livrarilor pe toate pietele unde compania desfasoara activitati comerciale, desi evolutia a fost eterogena. Astfel, in Marea Britanie incasarile au crescut cu 10,3%, in statele din Europa de Nord cu 7,2%, in Germania cu 6,9%, in Austria cu 5,9%, in Franta cu 4,4% si in Italia cu 3,9%. Statele Europei Centrale si de Est au consemnat, la randul lor, o sporire a rezultatelor financiare cu 2,8%. Singurele zone in care au avut loc scaderi sunt Benelux (-1,6%) si Peninsula Iberica (-8,3%). In Asia si Orientul Indepartat au fost raportate cresteri de 22.3%, in vreme ce subsidiarele din America au consemnat o majorare a vanzarilor cu 6,8%. Dupa finalizarea prelucrarii datelor financiare disponibile, se estimeaza ca pentru 2010 rata profitului se va situa in jurul valorii de 26%, ceea ce va duce la obtinerea unui venit similar celui consemnat in 2009. Informatii suplimentare, la www.geberit.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter