RO EN
السلة فارغة

GEBERIT: Majorare a vanzarilor de 8,6% in semestrul intai din acest an

Concernul elvetian Geberit a obtinut rezultate convingatoare in primele sase luni din 2014, chiar daca mediul de afaceri in care compania a actionat in perioada respectiva a fost caracterizat de multe provocari. Astfel, vanzarile au consemnat un salt semnificativ de la cota inregistrata in intervalul similar al anului precedent, care, la randul sau, a constituit un record. Vanzarile au cumulat 1,25 miliarde franci elvetieni - CHF, fiind cu 7,1% mai mari in raport cu intervalul de referinta, iar cresterea in valute locale a depasit 8,6%. Aceste performante au fost posibile, in opinia conducerii holdingului, gratie consolidarii pozitiei competitive pe multe dintre pietele unde Geberit deruleaza operatiuni comerciale. Conditiile meteorologice favorabile au reprezentat un impuls pentru industria de constructii din multe regiuni europene, cresteri masive fiind consemnate inclusiv in Europa Centrala si de Est (+12,9%). Din punct de vedere structural, sistemele sanitare au consemnat un spor de 7,6%, in vreme ce divizia de tubulatura a raportat o majorare de 9,9%. Pentru intregul an fiscal, echipa manageriala a Geberit se asteapta la ajustari pozitive ale vanzarilor cuprinse intre 4% si 6%, care vor fi obtinute in pofida situatiei tensionate existente pe multe piete europene. In Romania, reprezentanta comerciala a grupului elvetian a comunicat, pentru 2013, vanzari de aproximativ 6 milioane de euro, iar pentru anul in curs mizeaza pe o crestere de 10%. Pentru informatii suplimentare, click aici
  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter