RO EN
السلة فارغة

ARMACELL: Venituri de 443 milioane de euro realizate anul trecut

Furnizorul de sisteme izolatoare pentru tubulatura si tevi Armacell, din Germania, a inregistrat in 2011 venituri totale de 443 milioane de euro, unul dintre principalele obiective ale grupului fiind reprezentat de alinierea la standardele UE de eficienta energetica a tuturor gamelor de produse livrate. "In pofida faptului ca piata constructiilor s-a imbunatatit considerabil in 2011, la nivelul companiei am traversat o perioada dificila. In timp ce subsidiarele din regiunea Asia-Pacific au anuntat cresteri semnificative, in anumite tari din Europa, cum ar fi Spania, Portugalia si Italia, s-a continuat tendinta de contractie a activitatii. Totodata, a trebuit sa facem fata unei explozii fara precedent a costurilor materiilor prime necesare productiei. Previzionam, de asemenea, ca acest trend se va mentine pna la finele lui 2012. Astfel, vom continua sa reducem din impactul acestor scumpiri prin implementarea unor mpsuri de optimizare si ne vom concentra activitatea pe fabricatia de sisteme izolatoare pentru tevi, principalul domeniu de activitate al companiei", a declarat Stephan Kessel, director executiv al Armacell International. Pentru perioada urmatoare, conducerea companiei vizeaza continuarea programelor de eficientizare a productiei, lansarea pe piata a noi materiale si sisteme certificate european, precum si identificarea unor noi solutii adaptate noilor exigente ale clientilor. Armacell detine, la nivel global, 19 fabrici localizate in 13 tari si lucreaza cu peste 2.500 de angajati. Informatii suplimentare, la www.armacell.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter