RO EN
السلة فارغة

SCHNEIDER: Stabilizare a vanzarilor si atingerea tintelor de dezvoltare

Primul trimestru al actualului exercitiu financiar s-a incheiat pentru concernul international Schneider Electric cu o crestere organica ce 0,1% a cifrei de afaceri, care a depasit, astfel, 5,77 miliarde euro. Din punct de vedere structural, livrarile pe segmentul de cladiri si parteneri au cumulat 2,61 miliarde euro (+1,4%), iar cele destinate partenerilor industriali s-au situat la 1,3 miliarde euro (-2,6%). Conducerea grupului a afirmat ca obiectivul urmarit pentru intervalul mentionat anterior a fost atins, obtinandu-se un avans de 2% in ceea ce priveste produsele, aplicatiile software si serviciile. Analiza geografica a activitatii indica o crestere sustinuta a activitatii de constructii in regiunea Europei de Vest, precum si o evolutie destul de eterogena a economiilor energente (in aceasta analiza nefiind luata in considerare China). In ceea ce priveste situatia din Europa de Est, raportul de activitate este incadrat la sectiunea restului lumii, unde s-au inregistrat incasari de 956 milioane de euro, mai mari cu 1% fata de perioada similara din 2015. Pe piata din Romania, cel mai recent raport financiar indica vanzari de aproape 235 milioane de lei. Solutiile Schneider sunt disponibile pe o gama extinsa de canale de distributie, incluzand centre de bricolaj.  Subsidiara locala este implicata activ de mai multi ani intr-o serie de proiecte de eficientizare energetica, cu implicatii directe in directia atingerii tintelor curente de sustenabilitate. Informatii suplimentare, la www.schneider-electric.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter