RO EN
السلة فارغة

SCHNEIDER ELECTRIC: Imbunatatirea profitabilitatii - obiectiv pentru 2010

Schneider Electric, companie multinationala specializata in managementul energiei electrice, a raportat o depreciere de 15,7% a vanzarilor de anul trecut in comparatie cu 2008, veniturile grupului ajungand la 15,79 miliarde euro. Afacerile din cel de-al patrulea trimestru din 2009 au fost de 4,08 miliarde euro, in scadere cu 10%, fata de aceeasi perioada a anului anterior, fiind raportata o imbunatatire neta fata de trimestrele precedente. "In pofida unei scaderi importante a vanzarilor, am generat un flux record de numerar si ne-am mentinut marja de profit. In 2010, ar trebui sa beneficiem de conditii mai bune de piata in economiile din statele in curs de dezvoltare, mai ales pentru centrele de date si pe segmentele industriale. Cu toate acestea, in tarile «mature» din punct de vedere economic, conditiile de piata vor ramane instabile", a declarat Jean Pascal Tricoire, presedinte al grupului.
referitor la zonele geografice de activitate, vanzarile raportate pentru anul 2009 in Europa au scazut cu 18,5%, pana la valoarea de 6,4 miliarde euro, cea mai performanta fiind divizia de automatizari in constructii, care a fost sustinuta si de proiectele de eficienta energetica si de servicii. Regiunea Europei de Est s-a confruntat cu o cerere scazuta, generata de lipsa de finantare pentru proiectele din constructii. Cel mai important declin a fost inregistrat, insa, in America de Nord (-19,9%), celelalte regiuni raportand scaderi moderate. Informatii suplimentare, la www.schneider-electric.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter