RO EN
السلة فارغة

SCHNEIDER creste in trimestrul trei si are o dinamica deosebita la solutiile digitale

Cel mai recent raport financiar dat publicitatii de grupul francez Schneider Electric indica pentru intervalul iulie – septembrie a.c. o crestere organica de 3,1% a rezultatelor, avansuri avand loc in toate regiunile unde compania este activa. Practic, in perioada respectiva vanzarile au ajuns la 6,64 miliarde euro, din punct de vedere structural divizia de management a energiei inregistrand un avans de 3,9% (10% in SUA si 4% in Europa), iar cea ce automatizari industriale de 0,4% (cu o continuare a evolutiei nefavorabile pe segmentul de automatizari discrete si o consolidare vizibila pe cel de automatizare a proceselor). In ceea ce priveste sectiunea de produse, aceasta a consemnat un spor de 3%, beneficiind de cresterea cererii la cladirile rezidentiale, comerciale si industriale. La nivelul sistemelor (proiecte si echipamente), avansul din trimestrul al treilea a fost de 6%, solutiile de management energetic avand un succes real pe toate pietele. In fine, referitor la servicii, rezultatele s-au ajustat pozitiv cu 8%, cresterea respectiva fiind o masura a implementarii consecvente a strategiei care pune accentul pe sustenabilitate. Trebuie mentionat ca, la nivel digital, divizia de software si-a imbunatatit rezultatele cu peste 10%, grupul francez continuand sa raporteze progrese notabile in domeniul activelor aflate in gestiune (AUM), al caror numar a sporit 45% mai mari fata de luna septembrie a anul anterior, pana la 2,6 milioane unitati. De asemenea, straturile al doilea si al treilea al ExoStruxure (Edge Control, aplicatii, servicii analitice si digitale) au avut, din nou, o dezvoltare mai accelerata fata de media grupului. Pentru trimestrul al patrulea se asteapta o crestere intr-un ritm moderat pentru Europa, fiind foarte probabila, de asemenea, o performanta buna in anumite economii emergente, insotita insa de provocarile generate de pietele Federatiei Ruse si ale statelor din zona Golfului Persic. In Romania, reprezentanta locala a grupului a comunicat pentru 2018 o cifra de afaceri de 341,43 milioane de lei, cu 11% mai mare fata de cea din anul anterior.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter