RO EN
السلة فارغة

PHILIPS: Solutiile din gama LED vor consemna o crestere de 28%

Din perspectiva managementului Philips, semestrul al doilea din 2013 va fi caracterizat de o stare de incertitudine in ceea ce priveste economia mondiala, insa acest aspect nu va impiedica atingerea tintelor financiare propuse la nivel de grup pentru anul in curs. Vanzarile din intervalul aprilie - iunie a.c. au totalizat 5,65 miliarde euro, fiind usor superioare cifrei de afaceri raportata pentru intervalul corespunzator din 2012 (5,57 miliarde euro). Divizia de sisteme de iluminat a inregistrat o majorare de 2% a incasarilor, cresteri de aproximativ 5% fiind raportate pe segmentul dispozitivelor LED si pe cel al produselor de larg consum din gama respectiva. In schimb, departamentul de surse de iluminat si aparate electronice a avut o dinamica inferioara, iar cel de solutii profesionale a consemnat o usoara scadere a rezultatelor. De remarcat faptul ca livrarile au crescut semnificativ in zonele aflate in curs de dezvoltare, cumuland 2,1 miliarde euro in trimestrul al doilea. Conducerea grupului a subliniat faptul ca programul de transformare structurala a companiei continua, obiectivul principal al acestuia referindu-se la majorarea performantei financiare, imbunatatirea portofoliului si scaderea costurilor. In ceea ce priveste divizia analizata anterior, un accent puternic va fi pus in continuare pe produsele din gama LED, fiind vizata o crestere de 28% a vanzarilor fata de 2012. In Romania, divizia locala a raportat, pentru 2012, o cifra de afaceri de 201 milioane de lei, in scadere cu peste 16% fata de anul fiscal anterior. Informatii suplimentare, la www.philips.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter