RO EN
السلة فارغة

MITSUBISHI ELECTRIC: Scadere de 3% a vanzarilor in primul semestru

Concernul Mitsubishi Electric a dat publicitatii rezultatele financiare pentru primul semestru al anului fiscal 2012 - 2013. Conform informatiilor oficiale, in respectivul interval cifra de afaceri s-a situat la 1.696 miliarde yeni (circa 21,2 miliarde USD), in scadere cu 3% fata de perioada similara a exercitiului financiar precedent. Profitul operational a fost de 89,6 miliarde yeni (-21%), iar veniturile nete de 43,6 miliarde yeni (-37%). Pe segmentul de sisteme energetice si electrice, care subordoneaza divizia Mitsubishi Elevator, livrarile au totalizat 459,5 miliarde yeni, ceea ce constituie o imbunatatire de 5% a rezultatelor in raport cu primul semestru din 2011 - 2012. Cu toate acestea, divizia de ascensoare s-a confruntat cu un declin al comenzilor, generat de imputinarea proiectelor de mare anvergura derulate in afara granitelor Japoniei, cu toate ca vanzarile au crescut pe baza majorarii cererilor de instalare si reabilitare venite de la partenerii nationali, precum si pe fondul sporirii implicarii in dotarea imobilelor noi din China. Conducerea corporatiei a afirmat ca Japonia a inregistrat un regres economic in ultima perioada (atat in ceea ce priveste productia, cat si exportul), in vreme ce pietele traditionale (Europa si SUA) au avut evolutii neconvingatoare. In aceste circumstante, pare normala scaderea usoara a vanzarilor. Pentru intregul an fiscal, expertii Mitsubishi Electric mizeaza pe o cifra de afaceri de 3.740 miliarde yeni si venituri nete de 120 miliarde yeni. Informatii suplimentare, la www.mitsubishielectric.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter