RO EN
السلة فارغة

LEGRAND: Livrarile de pe piata locala, pe un trend ascendent

In primele noua luni din 2014, concernul Legrand a reusit o consolidare a rezultatelor financiare fata de cele raportate in perioada de referinta, cifra de afaceri situandu-se la 3,32 miliarde euro (+0,2%). Comparatia in termeni reali (excluzand influenta cursului de schimb valutar) indica un progres de 3,9% in planul vanzarilor. In trimestrul al treilea, rezultatele s-au majorat cu 3,3%. Daca pe pietele din Franta si Italia au fost inregistrate contractii de 2,4%, respectiv 4,9%, scaderile s-au compensat partial prin ajustarea pozitiva de 3,9% consemnata in celelalte zone comunitare. Cele mai bune performante au fost anuntate de subsidiarele din Germania, Olanda si Spania. Pe piata emergenta din Europa, excluzand Federatia Rusa, cresteri semnificative s-au obtinut in Romania, Ungaria, Cehia si Slovacia. Comentand situatia respectiva, conducerea executiva a grupului a reafirmat necesitatea unei adaptari precise a ofertei in functie de caracteristicile fiecarei pietei, mai ales in cazul regiunilor aflate in curs de dezvoltare. Legrand continua implementarea unei strategii de promovare a inovatiilor, recent fiind lansat pe plan international sistemul modular UPS Archimod HE. Avand in vedere datele actuale, pentru intregul an fiscal echipa manageriala a concernului estimeaza atingerea tintelor financiare stabilite la inceputul exercitiului financiar in curs. In 2013, Legrand Romania a anuntat o cifra de afaceri de 53,65 milioane de lei, similara celei realizate in perioada anterioara de raportare. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter