RO EN
السلة فارغة

LEGRAND: Accent pe dezvoltarea de noi segmente de afaceri

Performantele inregistrate de Legrand in 2014 in planul cresterii organice si al profitabilitatii sunt in linie cu tintele stabilite initial, demonstrand soliditatea modelului de afaceri aplicat la nivel de grup. Vanzarile au totalizat 4,5 miliarde euro, fiind in crestere cu 3,2% fata de anul precedent (fara a lua in considerare efectul ratei de schimb valutar). In zonele emergente majorarile au fost semnificative, in vreme ce in statele dezvoltate din Europa de Nord si de Sud au compensat pe deplin evolutiile mai putin favorabile din celelalte regiuni ale continentului. Prioritatile majore ale anului anterior au fost reprezentate de consolidarea celor sapte domenii de activitate prin crearea unor unitati strategice de afaceri, imbunatatirea managementului productivitatii prin constituirea unui departament special si consolidarea operatiunilor de distributie, precum si eficientizarea proceselor de achizitie. Pentru 2015, tinta principala este de asigurare a unei cresteri organice cuprinse intre -3% si 2%. De asemenea, va continua dezvoltarea de noi segmente de afaceri, un accent deosebit urmand sa fie pus pe sistemele de infrastructura digitala, performanta energetica, dispozitivele de asistenta pentru aplicatii rezidentiale etc. reprezentanta Legrand Romania a anuntat pentru 2013 vanzari de 53,65 milioane de lei, similara celei realizate in anul precedent. Distributia la nivel national este realizata prin companii specializate in astfel de operatiuni, magazine, centre de bricolaj, firme integratoare de sistem si parteneri tablotieri. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter