RO EN
السلة فارغة

3M: Afaceri fluctuante pe plan european in primele 9 luni din 2018

Managerii grupului american 3M au anuntat, in cadrul unui raport financiar dat publicitatii la 23 octombrie a.c., ca vanzarile exprimate in monede locale, precum si cele consolidate au avut o evolutie sub asteptari in trimestrul al treilea din 2018. Mai precis, vanzarile 3M au ajuns la 8,2 miliarde USD, in urma unei diminuari de -0,2%, in termeni reali, fata de perioada similara a anului precedent. Cresterea organica (determinata prin excluderea influentelor exercitate de fluctuatiile de curs valutar) a fost de +1,3%, avand insa loc la nivelul majoritatii diviziilor si in aproape toate regiunile in care corporatia nord-americana deruleaza operatiuni comerciale. Totusi, conform declaratiilor sefului echipei manageriale (Mike Roman, CEO al 3M), a fost inregistrata o crestere de peste 10,7% a profitului raportat la numarul de actiuni, in acelasi timp fiind urmarite in mod constat tintele strategice de investitii.
„De-a lungul primelor noua luni ale anului in curs, echipa noastra globala a reusit sa se remarce printr-o crestere organica mai mare de +3% si suntem bine pozitionati pentru a obtine o performanta solida in 2018. Pe termen lung, ramanem axati pe inovatii, acestea fiind destinate clientilor nostri, respectiv pe implementarea unui program de dezvoltare a afacerilor, concomitent cu o restructurare a intreprinderii”, a subliniat Mike Roman.
Analiza structurala a activitatii din trimestrul al treilea a.c. indica vanzari de 1,4 miliarde USD pentru divizia de produse electronice si energie, ceea ce corespunde unui declin de -4,8% determinat in valuta nord-americana. Avansul organic pe segmentul respectiv a fost de +2,3%, pe segmentul de produse energetice situandu-se la +6%, iar pe cel al solutiilor electronice la +1%. Din punct de vedere geografic, progrese remarcabile s-au consemnat in aproape toate zonele unde 3M este activ, cu deosebire in Asia/Pacific (+1,6% in termeni reali sau +3,2% LFL) si SUA (+1,3% sau 0,5% LFL), scaderi fiind constatate in regiunea EMEA (Europa, Africa si Orientul Mijlociu), cu -3,9% (sau -0,9% din punct de vedere organic) si in America Latina/Canada (-5,5% in termeni reali sau +2,1% LFL). In perioada urmatoare, compania va continua implementarea prioritatilor strategice, pe fondul consolidarii capacitatilor de inovare si al transformarii organizatorice.
Pe piata din Romania, conform celor mai recente rapoarte financiare, reprezentanta 3M a realizat in 2017 o cifra neta de afaceri de 159,34 milioane de lei, cu 20% mai redusa fata de cea pe care a raportat-o in anul precedent. Produsele promovate de 3M Romania sunt livrate de la nivel national atat prin intermediul centrelor DIY, cat si prin propriul magazin online.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter