RO EN
السلة فارغة

CFR: Cinci oferte, depuse pentru modernizarea statiei ferate Valu lui Traian

Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA informeaza ca 5 operatori economici au depus oferte la procedura de licitatie deschisa pentru achizitia serviciilor de proiectare si executie lucrari de modernizare in statia Valu lui Traian, etapa I a programului de modernizare a infrastructurii feroviare din Portul Constanta, investitie finantata din fonduri nerambursabile CEF.
Pentru proiectarea si executia lucrarilor de modernizare a infrastructurii din statia Valu lui Traian (Etapa I) au depus oferte urmatorii 5 operatori economici:
- Asocierea RAIL WORKS
- Asocierea BAWI SRL - SWIETELSKY CF
- PORR CONSTRUCT SRL
- STRABAG Vasútépitő Kft.
- TEMIRZHOL ZHONDEU LIMITED LIABILITY PARTNERSHIP
Valoarea totala estimata a achizitiei publice (proiectare si executie lucrari) este cuprinsa intre 402.343.706 lei, fara TVA si 456.939.903 lei fara TVA, cu sursa de finantare asigurata din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei - CEF Sector Transport si Bugetul de Stat. Durata pentru elaborarea proiectului tehnic este de 6 luni si 20 de luni pentru executia lucrarilor.
Pentru realizarea programului Modernizarea infrastructurii feroviare din Statia Valu lui Traian - Etapa I, parte a proiectului global de modernizare a infrustructurii feroviare din Portul Constanta si modernizarea legaturilor de acces catre Portul Constanta, sunt prevazute urmatoarele lucrari:
- realizarea Grupei de Asteptare din Statia Valu lui Traian care va cuprinde 32 linii de primire-expediere;
- electrificarea, pe toata lungimea, a celor 32 de linii din Grupa de Asteptare, acestea fiind linii de primire-expediere.
- modernizarea si electrificarea liniilor 5-8 din Grupa Statie si a liniilor de legatura cu Grupa de Asteptare;
- mentinerea diagonalei 2-4 care va face legatura intre Grupa de Asteptare si Magistrala 800;
- realizarea unei centralizari electronice in Statia Valu lui Traian, amplasata in container, cu post central deservit de IDM Dispozitor si Post local, deservit de IDM Exterior;
- includerea in centralizarea electronica a elementelor de instalatii din Statia Valu lui Traian (electromecanisme de macaz, sisteme de detectie a materialului rulant, semnale, SAT, BAT etc);
- proiectarea si executia unei diagonale pentru a putea mentine trecerea la nivel, aflata intre Grupa Statiei si Grupa de Asteptare;
- trecerea la nivel, aflata intre Grupa Statiei si Grupa de Asteptare, la km 215+333, va fi dotata cu instalatie SAT;
- integrarea in SCADA a instalatiilor noi de electrificare din Grupa Statie si Grupa de Asteptare Valu lui Traian;
- reabilitarea sistemului de iluminat din Grupa de Asteptare;
- postul local (PL) din statia Valu lui Traian va fi prevazut cu terminal pentru manipularea instalatiilor de semnalizare si electrificare si deservit de IDM exterior.
- lucrari de telecomunicatii intre postul deservit de IDM Dispozitor, amplasat in cladirea statiei si cel deservit de IDM Exterior.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
- modernizarea infrastructurii si suprastructurii in statia Valu lui Traian si in Grupa de asteptare;
- realizarea/modernizarea instalatiilor de electrificare (25 kV) pe toata lungimea tronsonului, prin electrificarea liniilor 5 ÷ 8 din Statia Valu lui Traian, a celor 32 linii din Grupa de Asteptare, precum si a liniilor de legatura;
- marirea capacitatii de tranzit;
- asigurarea interoperabilitatii prin implementarea STI, in special in ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de incarcare (C);
- inlocuire/reparare podete, repararea sistemului de drenaj, imbunatatirea terasamentelor;
- instalatii de centralizare electronica in statia Valu lui Traian si in Grupa de Asteptare;
- asigurarea elementelor de interfatare cu sistemul ERTMS Nivel 2 (ETCS nivel 2 + GSM-R);
- modernizarea echipamentului de telecomunicatii;
- crearea premiselor pentru implementarea etapei a 2-a a programului de modernizare a infrastructurii feroviare in Portul Constanta;
Mentionam faptul ca lungimea totala a infrastructurii feroviare din PORTUL CONSTANTA, analizata in cadrul Studiului de Fezabilitate, este de 257 km, iar valoarea totala estimata pentru obiectivul de investitii modernizarea Portului Constanta (3 etape) este de 4,5 miliarde lei, fara TVA.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter