RO EN
السلة فارغة

PRAHOVA: Dirigentie de santier, SSM si supervizare pentru proiecte de 4,3 mld. lei

Consiliul Judetean (CJ) Prahova organizeaza licitatie pentru atribuirea unui acord-cadru pe o durata de 36 de luni, avand ca obiect "Servicii de dirigentie de santier, SSM si supervizare pentru investitiile derulate la nivelul Judetului Prahova". Sunt prevazute lucrari de reabilitare termica a cladirilor, reparatii curente/ capitale, modernizari si constructii de cladiri noi, precum si lucrari de infrastructura rutiera si edilitara cu o valoare totala de aproximativ 4,32 miliarde lei.
"Autoritatea contractanta va atribui unul sau mai multe contracte subsecvente anual, rezervandu-si dreptul de a modifica numarul contractelor subsecvente in functie de bugetul alocat/ necesitatea punctuala care apare. De asemenea, contractele subsecvente se vor incheia pentru fiecare obiectiv de investitie in parte, existand posibilitatea ca acestea sa se deruleze simultan, in functie de investitiile ce urmeaza a fi realizate la nivelul UAT judetul Prahova", se precizeaza in Caietul de sarcini.
Potrivit anuntului de participare la licitatie, valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 12.000 lei (fara TVA), iar a celui mai mare, de 128,34 milioane de lei (fara TVA).
Etapa de depunere a ofertelor de participare la licitatie s-a incheiat, fiind depuse doua oferte, care se afla in evaluare financiara si tehnica, faza programata a se incheia pe 5 martie 2024. Va urma, apoi, deliberarea si atribuirea contractului.
Cele doua oferte au fost depuse de asocierea Secunet Project (lider) - Ghallard sys, respectiv de asocierea Venturo Investment (lider) - AE Dozoring.
Contractul va fi atribuit pe criteriul celui mai bun raport calitate-pret, componenta financiara avand o pondere de 30% in punctajul total, iar cea tehnica de 70%, astfel: experienta specialistilor (40%), abordarea propusa pentru implementarea contractului (10%), resursele umane si materiale (10%), atributiile membrilor echipei implicate in implementarea activitatilor contractului, precum si alocarea si interactiunea sarcinilor si responsabilitatilor dintre ei (5%) si gradul de adecvare a planului de lucru propus - incadrarea in timp, succesiunea si durata activitatilor propuse (5%).

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter