RO EN
السلة فارغة

US STEEL: Imbunatatirea conditiilor de piata si diminuarea pierderilor

Corporatia nord-americana US Steel a raportat pentru trimestrul al patrulea din 2009 realizarea unor livrari care au totalizat 4,7 milioane de tone, in crestere cu 12% intr-un sistem de raportare secvential. Aceasta cantitate a fost corespunzatoare unei cifre de afaceri in valoare de 3,4 miliarde USD. Din punct de vedere al lichiditatii, s-a inregistrat o fortificare a pozitiei concernului, fluxul de numerar ajungand la nivelul de 1,2 miliarde USD (jumatate dintr-un total de 2,5 miliarde USD, cat au reprezentat fondurile aflate la dispozitie). Pentru intregul exercitiu financiar, vanzarile au depasit usor pragul de 11 miliarde USD, fiind cu 53% mai reduse decat cele realizate in 2008. De asemenea, anul fiscal s-a incheiat cu o pierdere totala de aproximativ 1,6 miliarde USD, valoare situata la jumatate fata de cea raportata la sfarsitul exercitiului financiar anterior.
Oficialii companiei comenteaza aceasta situatie, afirmand ca rezultatele din intervalul octombrie - decembrie au fost putin mai bune, datorita cresterii preturilor la produsele finite si sporirii activitatii pe segmentul de tabla bobinata (HRC), trend generat de reluarea cresterii pe anumite segmente industriale. De asemenea, s-a constatat si o revigorare a operatiunilor in ceea ce priveste productia de bare din otel. Referitor la previziunile pentru 2010, este de asteptat o accentuare a tendintei de atenuare a pierderilor, estimarea bazandu-se pe eventuala ascensiune a celor doua sectoare mentionate (HRC si bare). Informatii suplimentare, la www.ussteel.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter