RO EN
السلة فارغة

MECHEL: Vanzari de aproape trei miliarde USD, in trimestrul intai

Procesatorul de otel Mechel, din Federatia Rusa, a comunicat, pentru primul trimestru din 2012, o cifra de afaceri de 2,95 miliarde USD, fiind in crestere cu 0,5% fata de intervalul similar din anul precedent. Vanzarile realizate catre companiile proprii au totalizat 468,56 milioane USD, ceea ce constituie o diminuare de 14,1%. La randul sau, profitul operational (EBIT) s-a diminuat cu 30%, ajungand la aproximativ 314 milioane USD. Din punct de vedere structural, pe segmentul minier incasarile au totalizat 932,74 milioane USD (+12,6%), in vreme ce divizia de productie a consemnat livrari in valoare de 1,65 miliarde USD (-6,1%), corespunzatoare unor cantitati de 1,023 milioane tone de fonta si de 1,65 milioane tone otel. In ceea ce priveste departamentul de feroaliaje, cifra de afaceri a fost de 124,73 milioane de euro (+0,5%), principalele produse din aceasta categorie fiind aliajul de nichel (4.200 tone) si cel de crom (17.200 tone). Referindu-se la aceste rezultate, conducerea grupului a afirmat ca in intervalul ianuarie - martie a.c. eforturile au fost concentrate in directia implementarii masurilor stabilite la sfarsitul exercitiului financiar precedent, orientate spre optimizarea proceselor de planificare operationala si cresterea calitatii modului de administrare a capitalului lucrativ. Ca urmare a acestor actiuni, in pofida unui mediu economic caracterizat printr-un grad ridicat de volatilitate, s-a reusit imbunatatirea profitabilitatii, concomitent cu o reducere a datoriilor. Informatii suplimentare, la www.mechel.com   
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter