RO EN
السلة فارغة

TotalSoft: Crestere organica de 23% a veniturilor din primul trimestru al acestui an

TotalSoft, unul dintre cei mai importanti furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrala si de Est, a inregistrat o crestere semnificativa a vanzarilor in primul trimestru al anului 2023, dupa o crestere anuala de 26% in 2022. Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, veniturile organice din primul trimestru au crescut cu aprox. 23%, fiind determinate, in principal, de solutiile cheie din portofoliu, respectiv Charisma Financial Services, Charisma ERP si Charisma HCM. Veniturile provin in cea mai mare parte de pe piata interna, insa compania a cunoscut si o crestere semnificativa, de aprox. 35%, a veniturilor generate de afacerile externe.
Rezultatele sunt in conformitate cu asteptarile companiei, pe fondul unei evolutii considerabile a nevoii de transformare digitala, resimtita acum de tot mai multe organizatii. Aceasta tendinta a dus la o crestere a numarului de proiecte realizate pentru clientii existenti, care implica o serie de actualizari si adaugarea de noi functionalitati. Totodata, in aceasta perioada, compania si-a dezvoltat portofoliul cu noi clienti importanti.
„TotalSoft ramane dedicata furnizarii de solutii software de ultima generatie, care ajuta companiile sa prospere in era digitala. Anticipam o crestere constanta in trimestrele urmatoare, intrucat ne angajam sa raspundem nevoilor in continua evolutie ale clientilor nostri", a declarat Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft.
Compania a inregistrat o crestere constanta pentru toate diviziile de business, cele mai bune rezultate in primul trimestru al acestui an fiind obtinute de Charisma Financial Services, cu o crestere de aproximativ 26% fata de aceeasi perioada a anului 2022. Aceasta evolutie se datoreaza finalizarii cu succes a unor proiecte mari, cum ar fi cel de la Deutsche Leasing, parte a programului global de modernizare IT - Phönixx, cu impact asupra a 20 de sucursale internationale.
Pentru al doilea trimestru, TotalSoft se concentreaza pe mentinerea aceluiasi ritm de crestere organica, in conformitate cu strategia de dezvoltare a companiei, precum si cu tendintele pietei. In acest sens, compania se bazeaza pe sprijinul unei echipe de 600 de specialisti, pe continuarea investitiilor in solutiile de baza si in dezvoltarea unora noi, precum si pe atragerea de parteneriate de calitate.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter