RO EN
السلة فارغة

Automatizarea elimina toate sarcinile repetitive si creste productivitatea cu 83%

Transformarea digitala a operatiunilor unei campanii de marketing creste cu circa 30% rata de succes a unei campanii promotionale, in conditiile eficientizarii gradului de utilizare a echipei, cu peste 80%. In loc de a construi un website promotional de la zero, implicand echipe de programatori si bugete considerabile, o campanie poate fi realizata cu costuri mai mici de pana la zece ori, daca se apeleaza la o aplicatie de tip SaaS (Software as a Service), care preia responsabilitatile de programare si reduce timpul de dezvoltare cu 64%.
Transformarea digitala foloseste instrumente care genereaza automat si personalizat un produs final fara resurse si investitii semnificative. Un astfel de instrument poate diminua gradul de implicare a programatorului chiar si cu 100%, iar un om de marketing poate opera campania rapid, recuperand mai mult de jumatate din timpul dedicat metodei clasice. Rapiditatea implementarii este beneficiul major al aplicatiilor SaaS, dar transformarea digitala mai are si alte avantaje. Dupa finalizarea materialelor de continut, configurarea unei astfel de campanii se poate face rapid, intre doua si opt ore, iar rata sa de succes creste cu 30%. In plus, aplicatiile de automatizare pot stimula cresterea productivitatii cu 83%, pentru ca echipa nu mai e nevoita sa realizeze sarcini repetitive, ci se poate concentra pe latura creativa a proiectului. In majoritatea cazurilor, rata de eroare a acestor aplicatii se apropie de zero, datorita multiplelor testari si implementari.
In ciuda beneficiilor remarcabile, Romania se afla la finalul clasamentului de transformare digitala, pe ultimul loc fiind Bulgaria. In Europa, se observa o deschidere mult mai mare pentru integrarea noilor tehnologii in tari precum Finlanda, Belgia si Olanda, aflate pe primele locuri in topul inclus in raportul din 2020 despre Indicele economiei si societatii digitale (DESI), publicat de Comisia Europeana.
In sustinerea acestei transformarii digitale, INTERACTIONS si-a cumulat toate cunostintele celor 11 ani de activitate intr-un produs care eficientizeaza procesul de construire a unui website de promotie: Promotiful. “Omul de marketing nu trebuie sa reinventeze roata, ci doar s-o adapteze timpurilor in care traieste. Iar instrumentele cu care poate face acest lucru sunt astazi la un click distanta. Poti cauta in piata tehnologia digitala care ar putea sa te ajute sa-ti atingi obiectivele de marketing. De exemplu, in momentul in care te gandesti sa organizezi o campanie promotionala, pana acum tendinta ar fi fost o investitie de aproximativ 10.000 euro, intr-un website care sa sustina o mecanica promotionala. Alternativa eficienta intr-un context digitalizat este alegerea unui instrument specializat, care creeaza o pagina promotionala intr-un mod automatizat, in sistem SaaS, cu doar 10% din bugetul initial”, spune Catalin Raescu, Project Manager PROMOTIFUL.
In prezent, Promotiful a adunat peste 250 de campanii - website-uri realizate prin aceasta aplicatie - si s-a extins in patru tari: are 34 de clienti in Romania, 7 in Bulgaria, 2 in Portugalia si unul in Franta. Implementarea Promotiful necesita o investitie de minimum 1.000 euro, care poate scadea gradual, in cazul unor campanii multiple intr-o perioada de timp prestabilita. Amortizarea investitiei poate fi realizata chiar si intr-o luna de zile, prin cresterea de vanzari generata de promotie.
In viitor, INTERACTIONS si-a propus sa-si extinda segmentul de piata care ar putea folosi Promotiful si sa contribuie activ la transformarea digitala a businessurilor romanesti si europene. Misiunea agentiei este ca cel putin 10% dintre paginile promotionale din Romania sa fie construite cu Promotiful, pana la finalul anului 2022.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter