RO EN
السلة فارغة

ABN Systems a vandut produse Tellur in valoare de 12 milioane euro in 25 de tari

Singurul brand 100% romanesc de accesorii telecom si produse Smart Home, Tellur, detinut de ABN Systems International, a inregistrat vanzari totale de 61,17 milioane de lei (12,36 milioane de euro), de la inceputul anului 2017 si pana la finele primului semestru din 2021. Vanzarile, care au totalizat peste 2,51 milioane de produse, in acelasi interval, au fost realizate in Romania si in alte 25 de tari de pe trei continente, demonstrand succesul brandului peste hotare si atestand strategia de dezvoltare a companiei, care isi propune sa transforme exporturile intr-un motor de crestere semnificativa a cifrei de afaceri si a profitului.
Numarul altor state, in afara Romaniei, unde sunt vandute produsele Tellur, a urcat constant, de la 13 - in 2017, la 25 - in S1 2021. Principalele piete externe unde au fost inregistrate exporturi Tellur, de la inceputul anului 2017 pana la 30 iunie 2021, sunt situate in Europa, America si Orientul Mijlociu, in tari precum Africa de Sud, Canada, Franta, Germania, Israel, Italia, Mexic, Polonia, Spania, Suedia, Turcia, UK si SUA.
La nivelul volumului de bucati vandute, cele mai bune performante Tellur, in intervalul amintit, au fost inregistrate la categoriile cabluri (circa 605.000 de produse), audio (circa 454.000 de unitati), urmate de holdere (peste 384.000). La nivel valoric, cele mai mari vanzari au fost inregistrate de produsele audio (13,8 milioane lei), cabluri (8,66 milioane lei), respectiv accesorii auto (8,18 milioane lei).
„Odata cu avansul transformarii digitale a societatii, am identificat o nevoie in crestere pentru produse, accesorii IT&C si Smart Home, iar prin brandul propriu, Tellur, am raspuns acestei cereri. Rezultatele de vanzari, din Romania si de pe pietele externe, au fost in crestere de la an la an, ceea ce ne-a confirmat ca avem produse viabile, la preturi competitive, care indeplinesc exigentele consumatorilor, atat pe piete emergente, cat si pe cele dezvoltate. Perspectivele de crestere ale produselor din gama Tellur, atat pe pietele externe unde suntem deja prezenti, precum si pe altele unde ne pregatim sa intram, sunt excelente, iar atragerea de finantare de pe piata de capital ne va ajuta sa consolidam pozitia pe piata din Romania si sa ne crestem exporturile,” a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
Creat in 2015, brandul Tellur isi propune sa sustina accesul universal la produse care, in epoca tehnologiilor digitale pe care o parcurgem, sa contribuie la cresterea standardelor de viata si de securitate. In prezent, exista peste 200 de produse Tellur active, dintr-un total de 2.000 lansate de-a lungul anilor, iar principalele game sunt: (1) Audio (casti, boxe, kituri audio pentru masina); (2) Cabluri (Lightning, Micro-USB, Type-C, adaptoare); (3) Energie (incarcatoare de priza si wireless, baterii externe, incarcatoare auto); (4) Suporti pentru telefoane mobile; si (5) Smart Home (produse de securitate si monitorizare, senzori smart, comutatoare inteligente WiFi, produse pentru climatul si confortul casei).
Orice utilizator poate gestiona toate produsele din gama Smart Home pe care le detine sau le va achizitiona ulterior gratie aplicatiei Tellur Smart (accesibila via AppStore si GooglePlay). Numarul utilizatorilor Tellur Smart a urcat de peste 27 de ori in ultimii 3 ani, de la 900, in 2018, la 24.700, la finele S1 2021.
Numele Tellur este inspirat din denumirea celui de-al 52-lea element chimic din Tabelul Periodic, telurul, metal rar descoperit, in 1782, in minele aurifere de la Zlatna (Muntii Apuseni). Pentru a populariza importanta acestui minereu, ABN Systems International s-a asociat cu Muzeul National de Geologie, pentru organizarea expozitiei „Telurul - Singurul element natural descoperit in Romania”.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter