RO EN
السلة فارغة

Brico Depot se implica in constructia de locuinte pentru familii vulnerabile

Brico Dépôt Romania si Fundatia BricoDépôt au ajuns la cea de-a treia editie a campaniei „Casele bune schimba vieti” si dau startul inscrierilor la o noua runda de finantare cu un buget total de 250.000 de lei, la care Brico Dépôt adauga donatii in produse din magazinele sale in valoare totala de 25.000 de lei. Aceasta campanie este dedicata organizatiilor non-guvernamentale care vor sa aduca o schimbare in ceea ce priveste conditiile de locuit ale romanilor.
„Orice copil are nevoie sa traiasca, sa invete si sa se joace intr-un spatiu sigur. Viata copiilor din comunitatile defavorizate se poate schimba daca alegem sa ne implicam activ. Printre noi se afla atatia oameni care locuiesc in camere si spatii inghesuite, nesigure, fara apa curenta sau electricitate, sau cu un acoperis subred. Sunt familii intregi, mai ales in mediul rural, care se lupta cu dificultatile financiare si care nu au conditii decente de locuit. Pentru noi, grija fata de aceste comunitati ramane una dintre prioritatile strategice, asadar vom continua sa contribuim in mod activ la dezvoltarea lor, prin intermediul proiectelor Fundatiei noastre”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt Romania.
Ajunsa deja la cea de-a treia editie a campaniei „Casele bune schimba vieti”, Fundatia BricoDépôt incurajeaza toate organizatiile non-guvernamentale din Romania care vor sa aduca o schimbare pozitiva in situatia locativa din comunitatile dezavantajate sa aplice la programul de finantare. Acestea pot obtine pana la 50.000 de lei pentru unul dintre proiectele de imbunatatire, renovare sau constructie a locuintelor destinate oamenilor din comunitati vulnerabile, alaturi de un aport suplimentar, in materiale de constructii.
Cei interesati isi pot inscrie proiectele in perioada 6-19 septembrie, urmand ca, intre 20 septembrie si 7 octombrie, sa aiba loc evaluarea acestora. Pe data de 11 octombrie vor fi anuntate proiectele castigatoare ale asociatiilor care vor primi finantare din partea Fundatiei BricoDépôt.
Conform unui studiu realizat de Kingfisher si Fundatia BricoDépôt, 50% dintre romani locuiesc in case improprii - prea mici, insuficient incalzite, cu mucegai, cu acces precar la un grup sanitar sau utilitati. Principalele probleme sunt zgomotul ridicat (46%), umiditatea si mucegaiul (45%), frigul excesiv (44%), lipsa canalizarii si a conditiilor salubre (42%).
„Statisticile ne arata cat de mare este nevoia in comunitate si cat de fragil este echilibrul intre „Casa / Acasa” si conditia noastra, a fiecaruia. O locuinta nu este un simplu adapost. O casa buna este esentiala pentru viata noastra, pentru sanatate, demnitate si stare de bine si pentru speranta la o viata mai buna in viitor. Din pacate, exista inca foarte multi oameni care nu au acces la conditii decente si traiesc in locuinte improprii, cu acces precar la utilitati de baza. Radiografia este trista si cazurile nu sunt izolate; dimpotriva, nevoia din comunitate este foarte mare. De aceea, prin Fundatia BricoDépôt incercam sa schimbam conditiile de viata ale comunitatilor defavorizate si, de peste 3 ani, speram sa facem mai mult bine, impreuna”, spune Catalin Mazilu, Director Operatiuni, Brico Dépôt Romania si Membru in Consiliul Director al Fundatiei BricoDépôt.
De la inceputul programului “Casele bune schimba vieti” (2020), prin cele 15 proiecte finantate, Fundatia BricoDépôt a sprijinit peste 7.300 de beneficiari directi si indirecti, organizatiile care au primit suport financiar din partea Fundatiei anul trecut, fiind: Fundatia Hospice Casa Sperantei; Fundatia pentru Copii Ronald McDonald; Fundatia FARA; Fundatia Bucuria Darului si Organizatia Umanitara CONCORDIA.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter