RO EN
السلة فارغة

SAINT-GOBAIN lanseaza o campanie de employer branding

Grupul Saint-Gobain lanseaza campania de Employer Branding “Invent yourself. Reshape the world”, o directie de comunicare in linie cu noua pozitionare si strategie a liderului mondial in domeniul materialelor de constructii si al habitatului durabil.
Avand ca motto “Invent yourself. Reshape the world”, Saint-Gobain promite o atitudine si un spirit deschis in concordanta cu mediul actual al companiei, atat la nivel local, cat si la nivel global. Mai mult decat atat, incurajeaza actualii si viitorii angajati sa isi testeze creativitatea pentru a transforma misiunea grupului in aceea de lider in spatii de locuit prin imbunatatirea confortului si a vietii de zi cu zi.
”Un angajator de top acorda in permanenta grija angajatilor sai si mediului de lucru pe care il ofera. Asculta mesajele venite din partea lor si incearca sa gaseasca solutii optime astfel incat sa intareasca angajamentul dintre companie si angajati”, spune Cristina Paveliu, Director de Resurse Umane al Grupului Saint-Gobain din Romania.
Noua campanie de employer branding implica angajatii din intreaga lume si reprezinta o imagine concreta a experientei echipelor Saint-Gobain in ceea ce priveste diversitatea afacerilor, oportunitati de cariera si experiente pe care compania le ofera angajatilor sai.
„La nivel global, Saint-Gobain angajeaza in fiecare an peste 28.000 de oameni. Prin intermediul acestei campanii vrem sa demonstram faptul ca grupul este si mai orientat catre dezvoltarea profesionala a individului si punem accent pe caracterul unic al persoanelor. Generatia noastra se schimba intr-un ritm alert, iar compania trebuie sa tina pasul cu cele mai noi tendinte si tehnologii pentru a evolua. Prin urmare, este important sa sprijinim si sa acordam o atentie personalizata angajatilor pentru dezvoltarea carierei lor”, spune Claire Pedini, vicepresedinte responsabil de Resurse Umane de la Saint-Gobain.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter