RO EN
السلة فارغة

PIATRAONLINE incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 24 milioane de lei

PIATRAONLINE, cel mai mare showroom si magazin online de piatra naturala, incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 24 milioane lei, adica aproximativ 5.300.000 Euro si incepe noul an cu planuri de dezvoltare a business-ului si consolidarea reputatiei de brand. Facelift-ul showroom-ului interior, lansarea unei campanii integrate de recrutare online sau proiectele speciale dedicate Arhikit-ului sunt principalele obiective anuntate la inceput de an.
„Ambitia noastra in 2018 este sa ne folosim de maturitatea la care am adus brand-ul PIATRAONLINE pentru a creste sau pentru a ne proteja de schimbarile bruste care vor aparea. Continuam sa ne facem planuri de dezvoltare, construim campanii care sa capitalizeze realizarile din anii precedenti cu toate ca ne confruntam cu numeroase dificultati din partea cadrului legislativ iar discutiile cu autoritatile nu par sa clarifice lucrurile deocamdata”, mentioneaza Mariana Bradescu Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.
In 2018, focusul PIATRAONLINE vizeaza in principal investitiile din zona B2B intrucat aceasta va reprezenta un domeniu cu potential mare de crestere pentru businessul de piatra naturala si care va permite ascensiunea brandului catre noi zone de dezvoltare.
In luna ianuarie, showroom-ul PIATRAONLINE intra in renovare pentru a mentine vie competitia dintre interior si exterior. Tendintele pentru 2018 aduc noutati in zona de design si arhitectura motiv pentru care se impune modernizarea showroom-ului astfel incat vizitatorii sa fie la curent cu cele mai noi trenduri din domeniul constructiilor si design. Tot in aceasta luna, PIATRAONLINE continua procesul de recrutare inceput in 2017 si porneste din nou in cautarea de noi colegi prin intermediul unei campanii de recrutare ce se va desfasura exclusiv in mediul online. Planurile pentru 2018 au in vedere si lansarea unei emisiuni online, cu invitati ce pot aduce un aport de informatii si de cunostinte din acest domeniu si domeniile conexe precum design,fashion,etc.
2017 a fost un an aniversar pentru brandul PIATRAONLINE prin care compania a sarbatorit primii 10 ani pe piata de constructii si design. Lansarea Pavilionului Expozitional, expozitia sculptorului japonez, Ito Hirotoshi, precum si campania de Black Friday care a inregistrat vanzari de aproximativ 500 000 Euro sunt principalele proiecte prin care brandul a iesit in evidenta. Investitiile in achizitia unui nou spatiu de depozitare si logistica ce a dublat suprafata de depozitare si lansarea celui mai mare Pavilion Expozitional exterior din Romania au depasit 850.000 Euro. Pavilionul ocupa o suprafata de 800mp si expune peste 300 de modele de piatra naturala si este gandit ca o experienta completa care dezvaluie diferitele povesti si personalitati ale pietrei.
Despre PIATRAONLINE
PIATRAONLINE a aniversat primii 10 ani in 2017 si este primul magazin online din Romania dedicat exclusiv pietrei naturale pentru amenajari interioare si exterioare. Compania Rock Star Construct, sub care opereaza brandul PIATRAONLINE este in topul furnizorilor de piatra naturala din tara.
Compania dezvolta proiecte care contribuie la consolidarea reputatiei si cresterii in domeniul sau de activitate. Lansarea Pavilionului Expozitional, cel mai mare showroom exterior din Romania, renovarea showroom-ului interior, sustinerea si promovarea proiectelor culturale, sunt doar cateva dintre proiectele care contribuie la apropierea brandului fata de consumatori.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter