RO EN
السلة فارغة

KUMA creste cu 22% in anul 2019 si aniverseaza 20 de ani de productie in Romania

Odata cu evolutia tehnologiilor, a nivelului de educatie si de viata, gusturile consumatorilor au devenit din ce in ce mai variate. Adoptam trenduri si concepte internationale, iar atunci cand dorim sa realizam o amenajare de calitate, avem nevoie de un partener pe masura.
Domeniul home&deco evolueaza constant, iar acest lucru se datoreaza, mai ales, companiilor care dau importanta calitatii, designului, cu scopul de a realiza proiecte moderne. KUMA Romania este o astfel de companie, un producator de top al solutiilor personalizate pentru baie, bucatarie si spatii publice, aducand designul scandinav aproape de consumatorul roman si nu numai. KUMA se implica activ in dezvoltarea de concepte moderne la nivel global, iar in Romania face acest lucru, cu succes de 20 de ani, gasind intotdeuna formula ideala pentru amenajari bazate pe confort si un stil particular, distinctiv. Acest lucru este confirmat si de cresterea cifrei de afacere in 2018, cu 10% fata de anul 2017, demonstrand astfel ca este o companie din ce in ce mai apreciata in randul consumatorilor.
Unul dintre principiile de baza ale firmei este acela ca nicio echipa nu poate functiona si avea rezultate daca accentul nu este pus, in primul rand, pe confortul si buna instruire a angajatilor. In prezent exista 120 de angajati, cu 15% mai multi decat media anului 2017. KUMA se preocupa ca toti angajatii sa fie instruiti, iar apoi investeste constant in perfectionarea competentelor acestora. Probabil ca aceasta este cheia succesului de pana acum a companiei KUMA, deoarece daca angajatilor li se acorda atentia cuvenita, atunci si ceea ce produc este la cel mai inalt standard de calitate.
2019 este un an special pentru KUMA, in August sarbatoreste 20 de ani de cand a inceput efectiv productia in Romania. Este un an “ambitios”, asa cum declara chiar ei, deoarece si-au propus realizarea unei cifre de afaceri de 5,8 milioane euro si un profit pe masura. KUMA estimeaza ca aceasta crestere de 22% fata de 2018 se va realiza, in special, din vanzarile pe piata de proiecte pentru hoteluri, spitale, scoli in Peninsula Scandinava.
La nivel de grup, KUMA a luat decizia strategica pentru piata proiectelor, de a fi proactiva in crearea preferintei pentru produsele KUMA la toate nivelurile lantului valoric. Acest lucru se materializeaza prin intermediul dialogului direct cu firmele de arhitectura, prin participarea la targuri si evenimente de profil si prin parteneriate cu distribuitorii care nu permit oferirea unor produse similare sau din ceramica, de calitate inferioara din China sau Turcia.
KUMA va termina in 2019 extinderea fabricii si retehnologizarea anumitor linii de productie (ultima modernizare a productiei fiind in 2010-2011), un plan care va da o mai mare flexibilitate productiei atat in ceea ce priveste lavoarele custom made pentru proiecte, dar si lavoarele standard cerute de catre producatorii de mobilier sau direct de retail. Pentru toti cei care isi doresc un design diferit, un concept personalizat, KUMA este partenerul ideal care se va asigura ca toate visele si ideile de amenajare vor fi transformate in realitate.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter