RO EN
السلة فارغة

HOMELUX va deschide 20 de centre de comercializare in urmatorii cinci ani

A avut loc lansarea unui nou brand pe piata de Home&Deco, prin deschiderea primului magazin Homelux in Ploiesti si totodata a magazinului online Homelux.ro, companie care comercializeaza produse de mobila, decoraṭiuni, covoare, corpuri de iluminat, textile de casa si electrocasnice.
Primul magazin Homelux, cu o suprafaṭa de 10.000 mp, isi deschide porṭile pentru prima data in Ploiesti si isi asteapta clienṭii cu peste 20.000 de articole, pentru decorarea casei si cu alte mii de oferte atractive. Odata cu deschiderea primului magazin Homelux in Ploiesti, compania lanseaza si platforma e-commerce Homelux.ro si aplicaṭia mobila Homelux, disponibila gratuit pe platformele Google Play si App Store astfel incat, clienṭii din toata ṭara pot achiziṭiona online toate produsele comercializate de Homelux. Magazinul Homelux propune clienṭilor soluṭii inteligente si potrivite pentru designul locuinṭelor mici, medii, dar si mari.
,,Conceptul Homelux este de a oferi produse care imbunatatesc confortul si designul caselor din Romania. Ne adresam clientilor care tin la confortul lor de acasa si totodata, prin natura produselor comercializate, ne adresam si segmentului HoReCa. Produsele noastre se disting prin exclusivitate, diversitate, funcṭionalitate si stil. Toate produsele din magazin sunt incadrate in 6 stiluri de amenajare : Industrial, Modern, Nautic, Etno, Minimalist si Romantic, astfel incat clienṭilor le va fi usor sa aleaga si totodata sa-si defineasca stilul de amenajare. In Romania, femeile au un dezvoltat simṭ estetic si sunt inzestrate cu abilitaṭi extraordinare de a avea grija de familie, prieteni, camin. Pentru a le usura misiunea, ne dorim sa aducem soluṭii inteligente si accesibile pentru cresterea confortului!’’, declara Isabelle Pleska, Director Strategie, Homelux Romania.
,,Ne-am propus sa deschidem 20 de magazine in urmatorii 5 ani, in cele mai importante orase din ṭara. Investiṭia intr-un magazin de 10.000 mp se situeaza in jurul valorii de 15 000 000 euro. Urmatorul magazin pe care il vom deschide anul acesta, va fi in Focsani, dar in paralel lucram si la un concept de magazin Homelux cu suprafaṭa de 500 - 2000 mp, poziṭionat in centre comerciale sau mall-uri. Primul magazin Homelux de acest gen, va fi lansat in Bucuresti. Ne propunem ca magazinele Homelux sa devina in scurt timp, o vitrina a producatorilor si creatorilor romani de bun gust si confort’’, declara Omer Susli, proprietarul companiei Homelux.
Magazinul Homelux este o noua destinaṭie de cumparaturi pentru confortul de acasa. Magazinul pune la dispozitia clientilor produse pentru amenajarea casei si o gama larga de servicii personalizate pe nevoile clientilor, cum ar fi: transportul cumparaturilor la domiciliu, credit direct in magazin, cardul cadou Homelux, confecṭionare perdele, servicii de design, plata produselor in rate si cardul de fidelitate Homelux, prin care clientii primesc 5% din valoarea cumparaturilor inapoi, pentru a-i folosi la urmatoarele cumparaturi.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter