RO EN
السلة فارغة

ELEMENT INDUSTRIAL: Lucrarile la Eli Park 1, de 25 milioane euro, sunt in grafic

In conditiile in care populatia activa a Romaniei s-a redus semnificativ in perioada 1990 - 2018, disponibilitatea fortei de munca si accesul la mijloacele de transport in comun sunt factori critici pentru dezvoltarea hub-urilor industriale.
Conform unui studiu efectuat de Academia de Studii Economice la solicitarea Element Industrial, in perioada 1990-2018, grupele de varsta de 20-29 de ani si 30-39 de ani au inregistrat un declin de 33,6%, respectiv 19,6%, in timp ce grupa de varsta de peste 70 de ani are un plus de 64,9%.
„Ceea ce ne-a determinat sa dezvoltam in Chitila, pe langa investitiile finalizate in infrastructura, au fost disponibilitatea fortei de munca din zona, precum si a mijloacelor de transport ce faciliteaza accesul angajatiilor in parc”, explica Muler Onofrei, Managing Partner, Element Industrial, adaugand: ”Credem ca zona are potential, suntem multumiti de progresul discutiilor pentru inchirierea primei faze a ELI PARK 1 si vom demara lucrarile de constructie la faza a doua, in vara acestui an.”
„Situatia statistica actuala redata in studiu arata ca, pe langa plecarea unui numar foarte mare a romanilor in alte tari, natalitatea scazuta, lipsa scolilor profesionale si neadaptarea invatamantului la schimbarile economice sunt cauzele principale pentru care Romania se confrunta cu o criza acuta a fortei de munca,” spune Ion Anghel, Manager Departament Analiza & Evaluare, in cadrul Academiei de Studii Economice, adaugand: „In cazul parcurilor logistice situate in localitatile limitrofe din Bucuresti se ajunge la situatia in care angajatorii ofera bonus de prezenta angajatiilor care lucreaza toate cele cinci zile lucratoare ale saptamanii”.
Compania Element Industrial intentioneaza sa dezvolte un portofoliu de proiecte industriale in Bucuresti si principalele orase din tara, primul fiind ELI Park 1, un parc logistic cu o suprafata inchiriabila de 45.000 mp, ce presupune o investitie totala de 25 milioane de EUR in zona Chitila-Buftea, ce se prefigureaza drept un nou pol logistic de proximitate fata de capitala. Lurcrarile de constructie la prima faza ce insumeaza 20.000 mp sunt in grafic, urmand sa fie livrate in toamna acestui an. Proiectul logistic este deservit de cateva linii de transport in comun si este localizat la o distanta de 4 km de centura Bucuresti, cu acces direct la un drum national cu patru benzi, DN 7. Principalele avantaje sunt accesul facil catre nordul Bucurestiului si amplasarea intr-o zona cu excedent de forta de munca (Chitila/Buftea), spre deosbire de alte zone clasice de logistica unde sunt probleme in acest sens, ca de exemplu A1 – km 14 sau 23. Noul proiect este dezvoltat la standard international de clasa A, beneficiind de specificatii tehnice precum: o usa de incarcare/descarcare la fiecare 800 mp de hala, spatii generoase de manevra pentru camioane (35 m truck court) si locuri numeroase de parcare.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter