RO EN
السلة فارغة

DAIKIN: Crestere importanta pentru cererea de solutii VRV si pentru gama Flagship

Daikin Romania, subsidiara locala a celui mai important producator de aer conditionat din lume, a inregistrat in anul financiar 2018-2019 o cifra de afaceri in valoare de 28.6 milioane de euro. Compania isi mentine astfel trendul ascendent si isi consolideaza pozitia de lider al pietei HVAC din Romania cu o crestere de 12% fata de anul anterior.
„Anul financiar incheiat de Daikin Romania la 31 martie 2019 este marcat de o serie de realizari pe toate directiile de business, acestea contribuind la atingerea obiectivului propus, acela de a ne mentine pozitia de lider al pietei HVAC in Romania. Atat segmentul rezidential, cat si cel comercial au inregistrat o crestere in decursul lui 2018, cea mai mare dezvoltare fiind pe zona de proiecte cu solutii VRV si aparate de aer conditionat din gama Flagship, cu 25%, respectiv 66%. Aceasta evolutie ne bucura cu atat mai mult cu cat anul acesta implinim 25 de ani de activitate in Romania. La nivel de grup, in anul anterior, ne-am atins un alt scop important si ne-am consolidat expertiza in domeniul refrigerarii prin achizitionarea grupului austriac AHT, lider pe piata de refrigerare comerciala, in urma unei tranzactii in valoare de 881 milioane de euro”, a declarat Daniel Vasile, Managing Director Daikin Romania.
Printre proiectele comerciale realizate in 2018 se regasesc Palatul Telefoanelor (Bucuresti), cladirea de birouri The Light (Bucuresti), complex Lebada Luxury Resort & Spa (Delta Dunarii), Hala Centrala (Iasi), Courtyard by Marriott (Bucuresti), MARe Muzeu (Bucuresti), Expo Business Park (Bucuresti) si Novis Plaza (Cluj Napoca).
„Daikin seteaza standardul in industria HVAC si obiectivul nostru, de la an la an, este sa facem totul cu putinta pentru a pastra acest titlu. De aceea, cautam de fiecare data sa ne autodepasim si sa dam curs unor noi provocari care, in final, sa contribuie la a oferi servicii de cea mai buna calitate. 2018 este un an de care suntem mandri, am lansat noua generatie de sisteme VRV IV Plus, primul chiller cu R-32 de pe piata si seria Sky Air mini. Totodata, am consolidat parteneriatul Commercial Solutions Expert, lansat in 2017, prin intermediul caruia putem oferi servicii la cele mai ridicate standarde si o calitate excelenta pentru proiecte de orice anvergura”, a declarat Florin Ihora, Commercial Sales Manager Daikin Romania.
In segmentul rezidential, Daikin a furnizat si anul trecut solutii de climatizare pentru ansamblurile rezidentiale de lux din Bucuresti, precum Aviatiei Park, Barrio Residence si Caramfil 85. In acelasi timp, data fiind noua orientare catre segmentul de incalziri, mentionam si Ansamblul Rezidential Selimbar, printre primele referinte dotate cu pompe de caldura Atherma R Hybrid, care gestioneaza inteligent costurile facturilor de utilitati, optimizand consumurile de electricitate si gaz, in functie de conditiile de temperatura exterioara si preturile energiei furnizate.
In anul anterior, Daikin Romania si-a completat portofoliul de produse din zona rezidentiala cu doua echipamente: cea mai mica centrala termica de pe piata si pompa de caldura Altherma 3 hidrosplit. Conceputa si proiectata in totalitate de producatorul japonez, noua centrala murala respecta principiile inovatoare specifice produselor Daikin, imbinand tehnologia moderna de condensare, controlul inteligent si designul contemporan pentru a asigura incalzire si apa calda menajera in cel mai eficient si fiabil mod. Pompa de caldura Altherma 3 hidrosplit reprezinta o alternativa flexibila si rentabila la centrala termica cu combustibil fosil. Sistemul utilizeaza o sursa regenerabila de energie: extrage caldura din aerul exterior, ceea ce il face solutia ideala pentru reducerea consumului de energie si a emisiilor de CO2.
„Analizand anul precedent, pot spune ca segmentul rezidential a fost echilibrat, reusind sa aducem noutati atat pe partea de produse si servicii, cat si pe cea a parteneriatelor. Am remarcat si in acest an o preferinta ridicata pentru produsele high-end, am dublat vanzarile din anul precedent pe acest segment. Pentru anul in curs, ne vom concentra eforturile si pe zona de incalzire, centrala termica si pompele de caldura, urmand ca in toamna sa lansam cea mai performanta pompa de caldura, Daikin Altherma 3 H-HT”, a declarat Alexandru Rusu, Residential Sales Manager Daikin Romania.
Dupa succesul inregistrat de editia pilot desfasurata in 2018, in martie 2019, compania a lansat la nivel national programul Buy Back, prin intermediul caruia Daikin atrage atentia asupra impactului major pe care un sistem prea vechi il are asupra sanatatii utilizatorilor si incurajeaza reciclarea responsabila. Compania vine in sprijinul celor care isi doresc schimbarea vechiului aparat cu unul superior din punct de vedere energetic beneficiind de suportul Daikin si al partenerilor autorizati in acest sens.
Orientata spre a oferi clientilor o experienta de cumparare la cel mai inalt nivel, in 2018, Daikin si-a dezvoltat serviciile de customer care cu un nou program: Stand By Me. Pe platforma clientii gasesc toate informatiile necesare despre unitatea achizitionata si pot gestiona toate serviciile de intretinere si reparatie intr-un singur loc. Mai mult, obtin gratuit extinderea garantiei la piese, pana la 5 ani de zile.
Daikin sustine educatia si investeste in viitorii specialisti. Se implica in mediul universitar pentru a pregati viitorii specialisti si profesionisti in domeniu participand activ la seminarii de prezentare pentru studentii de la universitatile tehnice din toata tara, la scolile de vara organizate de asociatiile nationale in domeniul frigului (AFCR). Mai mult, dupa proiectul de reconditionare completa a unei sali de curs din cadrul Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti, anul acesta Daikin a renovat si a instalat echipamente functionale in Facultatea de Instalatii din Cluj.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter