RO EN
السلة فارغة

CNAIR: Studiu de Fezabilitate pentru constructia podului peste Prut la Ungheni

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., in calitate de Beneficiar si Ministerul Transporturilor, in calitate de Organism Intermediar pentru Transport au convenit incheierea Contractului de Finantare nr. 19 in data de 05.10.2018, pentru proiectul ”Sprijin pentru pregatirea documentatiei tehnico-economice pentru proiectul Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru pod peste Prut la Ungheni” in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, in cadrul Axei Prioritare 1-Imbunatatirea mobilitatii prin dezvoltatrea retelei TEN-T si a transportului cu metroul, Obiectiv Specific 1.1-Cresterea mobilitatii prin dezvoltarea transportului rutier pe reteaua rutiera TEN-T centrala.
Obiectivul general al proiectului este de a realiza podul rutier peste Prut la Ungheni care va avea patru benzi de circulatie si va asigura lrgatura autostrazii Tg. Mures-Iasi-Ungheni (A8) cu varianta de ocolire a orasului Ungheni din Republica Moldova.. Proiectul are ca scop asigurarea capacitatii de circulatie necesara si conditii corespunzatoare de circulatie aferente retelei rutiere TEN-T CORE cu efecte negative minime la nivelul mediului si ale ocuparii de terenuri. Obiectivul Contractului de Finantare il reprezinta acordarea finantarii nerambursabile, pe durata stabilita si in conformitate cu obligatiile asumate. Durata de implementare a proiectului este de 44 de luni, respectiv intre data de 01.05.2015 si 31.12.2018 la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.
Rezultatele asteptate: realizarea Studiului de Fezabilitate ce va cuprinde: Memoriu de sinteza; Studiul de trafic; Studiu privind alternativele de traseu; Investigatii de teren; Activitati de proiectare; Plan de operare si intretinere; Evaluarea impactului asupra mediului; Analiza Cost-Beneficiu; Identificare retele si instalatii existente; Etapele constructiei si aspectele de sanatate si securitate; Estimari de cost; Documentatie de atribuire.
Valoarea totala a proiectului este de 950.452,14 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contributia Uniunii Europene din Fondul de Coeziune- 572.850,34 lei, 25% contributia proprie- 190.950,10 lei, restul de 186.651,70 lei reprezentand TVA.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter