RO EN
السلة فارغة

CERAMICA: Lanseaza cel mai inovator produs al companiei - BRAC

 
Ceramica Iasi anunta lansarea celui mai inovator produs al companiei: noul material de zidarie, BRAC. Numele BRAC este puternic si incarcat de semnificatie, fiind rezultatul unei combinatii de termeni: "Brick" si "AAC" (caramida si BCA in limba engleza). Astfel, clientii si toti potentiatii consumatori pot deduce din prima cele mai importante beneficii rezultate din utilizarea BRAC: BRAC este rezistent, usor si spornic intrucat el combina cele mai importante calitati ale caramizilor si ale BCA-ului. Decizia de a intra in acest an pe piata din Romania cu un nou produs de zidarie este una strategica, bazata pe o nevoie identificata in piata. “Obiectivul principal este sa oferim ce este mai bun pentru consumator. De aceea, investim in oferirea acelorasi produse calitative ca si pana acum, la preturi adaptate nevoilor si cerintelor celor care intentioneaza sa-si construiasca o casa”, a declarat Iulian Mangalagiu, director general al Ceramica Iasi.
 
 
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail: عنوان البريد الإلكتروني هذا محمي من روبوتات السبام. يجب عليك تفعيل الجافاسكربت لرؤيته.
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter