RO EN
السلة فارغة

BVB: 15 companii romanesti premiate la Gala Made in Romania

Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a anuntat oficial si a premiat cele 15 companii care s-au calificat in ultima etapa a „Made in Romania”, un proiect unic derulat de BVB si partenerii sai pentru a identifica si sustine viitoarele motoare de crestere ale economiei locale sau din regiune.
Cele 15 companii care au ajuns in finala sunt:
- Allview (Visual Fan)
- ApiLand
- Aqua Carpatica (Carpathian Springs)
- Bebe Tei
- Bilka Steel
- Carturesti
- City Grill
- Cramele Recas
- Farmec
- iHunt
- Musette
- Qualitance
- Simultan
- Te-Rox Prod
- Tremend Software Consulting
In urma intalnirii juriului au fost selectate 14 companii. Juriul a fost format din 12 experti din diverse ramuri ale economiei: Razvan Butucaru (Partner, Mazars), Ovidiu Dumitrescu (Director General Adjunct, Tradeville), Marius Ghenea (Partner, 3TS Capital Partners), Radu Hanga (Senior Advisor tot the Board, Banca Transilvania), Dan Isai (Fondator & CEO, Salad Box), Cristian Logofatu (Co-fondator & CFO, Bittnet Systems), Alina Radu (Partner, Head of Banking and Finance, NNDKP), Daniel Truica (Fondator & CEO, Vola.ro), Sergiu Voicu (Jurnalist, Digi24), Kurt Weber (Director General, Horváth & Partners), Lucian Anghel (Presedinte, Bursa de Valori Bucuresti) si Adrian Tanase (CEO, Bursa de Valori Bucuresti).
Compania care a intrat direct in finala prin votul publicului este iHunt, astfel ca numarul de companii finaliste Made in Romania a ajuns la 15. Sesiunea de vot public s-a derulat in perioada 19 martie - 3 aprilie, interval in care pe site-ul www.bvbleague.ro au fost inregistrate 42.540 de voturi, de aproape patru ori mai multe voturi decat in prima editie a proiectului Made in Romania, din anul 2017.
Cele 15 companii finaliste au fost anuntate in cadrul unei gale de premiere, in data de 25 aprilie, la care au participat peste peste 150 de antreprenori si directori executivi ai companiilor din comunitatea Made in Romania, alaturi de membrii Comitetului de Nominalizare, membrii Juriului si alti sustinatori ai proiectului.
„A fost o sarcina foarte dificila sa selectam doar cateva companii pentru ca fiecare are o poveste unica. Ne-am fi dorit sa le premiem pe toate pentru ca toti antreprenorii ale caror povesti le-am regasit in aceasta editie trebuie aplaudati si pusi pe podium pentru curajul si determinarea de a-si spune cuvantul in economia Romaniei. Desi scopul Made in Romania nu este listarea companiilor, ne bucuram cand aflam despre intentiile unora dintre companiile din Liga BVB de a utiliza piata de capital pentru dezvoltare datorita participarii la acest proiect,” a declarat Lucian Anghel, Presedintele Consiliului de Administratie al BVB.
Mai multe informatii despre nominalizari, cat si date despre cele 50 de companii de pe lista scurta sunt disponibile in brosura special pregatita de BVB pentru Made in Romania.
„Editia Made in Romania din acest an venit in continuarea excelentului demers de anul trecut, prin care apropiem de Bursa si de piata de capital, in general, o gama cat mai variata de companii autohtone, de branduri autentice si oameni talentati, care au reusit pana la urma sa reinventeze peisajul antreprenorial local,” a spus Radu Hanga, Senior Advisor to the Board, Banca Transilvania.
„Suntem impresionati de numarul de companii inscrise si reactiile pozitive generate de Made in Romania. Antreprenori cu initiativa, vizionari, care au creat oportunitati de dezvoltare locala, care au extins business-ul lor peste hotare si promoveaza marca «Made in Romania» in toata lumea. Fiecare dintre acestia este o sursa de inspiratie. Selectia finala este un exemplu reprezentativ al companiilor participante,” a declarat Razvan Butucaru, Partner, Mazars.
„Asa cum am observat si la editia Made in Romania din 2017, cele 50 de companii care au ajuns in etapa finala de selectie in acest an reprezinta o dovada clara a spiritului antreprenorial romanesc si a performantelor demne de lauda pe care aceste companii le-au avut in ultimii ani. Alegerea companiilor premiante a fost foarte dificila, deoarece fiecare poveste antreprenoriala de succes pe care o spun aceste companii este unica, interesanta si exemplara. Economia romaneasca are nevoie de antreprenori si companiile lor, iar initiativa Made in Romania poate functiona ca un catalizator atat pentru generatia actuala de antreprenori, cat si pentru cele viitoare,” a afirmat Kurt Weber, Director General, Horváth & Partners Management Consultants.
„Suntem incantati de oportunitatea de a ne implica in proiectul Made in Romania, o platforma ce raspunde dorintei noastre de a gasi mijloace concrete de a ne aduce contributia la dezvoltarea continua a mediului de afaceri romanesc. Este o preocupare din ce in ce mai intensa pentru noi si a fost o mandrie sa analizam cele 50 de companii semifinaliste care ne-au aratat ca antreprenorii romani sunt in egala masura capabili sa realizeze, sa creasca si sa consolideze afaceri care au la baza vechi traditii romanesti, in industrii cu o concurenta reala, si care s-au impus pe pietele internationale, cat si sa se afirme in domenii noi care presupun un grad mare de inovatie si care evolueaza cu o dinamica extraordinara. Ne-am bucurat sa vedem companii romanesti care au abordat industrii «clasice» intr-o maniera diferita, au creat un concept diferit, o alternativa la ceea ce exista, iar rezultatele sunt primite cu bucurie pe piata romaneasca si chiar recunoscute pe piete internationale. BRAVO!,” a spus Alina Radu, Partner, Head of Banking and Finance, NNDKP.
„Spiritul celor ce dezvolta o afacere este cea mai importanta sursa de energie a unei economii, indraznesc sa spun chiar a unei tari sau a unei intregi culturi. «Enterprise» este unul dintre acele cuvinte care reprezinta mult mai mult decat definitia dintr-un dictionar, este forta care a miscat intregi continente si a schimbat cursul istoriei. Pentru mine, Made in Romania isi doreste sa fie un proiect de recunoastere a existentei acelui spirit in tara noastra, un mod de a ne gasi atat inspiratia care sa ne motiveze pe toti in a fi mai buni, in a crea valoare si lucruri si idei noi indiferent daca pornim de la varfurile stiintei si tehnicii de ultima ora sau de la radacinile cele mai vechi ale istoriei noastre. Aceste companii stralucesc deja prin propriile puteri, iar faptul ca am putea vedea unele dintre aceste companii printre emitentii BVB reprezinta sansa de a face intreaga lume un loc mai luminos,” a declarat Ovidiu Dumitrescu, Director General Adjunct, Tradeville.
„Prin Made in Romania, vrem sa cream un ecosistem in care antreprenorii, investitorii, consultantii si toti ceilalti actori activi in mediul de afaceri sa se intalneasca si sa poata invata unii de la ceilalti, astfel incat business-urile lor si, implicit, economia romaneasca sa se dezvolte. Astfel, sunt convins ca vom avea din ce in ce mai multi antreprenori mandri sa spuna «SUNT MADE IN ROMANIA»,” a afirmat Adrian Tanase, Directorul General al Bursei de Valori Bucuresti.
In prima etapa a proiectului au fost inscrise 201 companii, cu 20% mai multe decat in prima editie a Made in Romania. Interesul in crestere pentru Made in Romania este datorat inclusiv sprijinului oferit de membrii Comitetului de Nominalizare, al membrilor Juriului, precum si al companiilor care au intrat in Liga BVB in 2017. In perioada mai - noiembrie, finalistele si celelalte 35 de companii semifinaliste vor beneficia de un program de mentorat menit sa le sustina in dezvoltarea afacerilor, in care vor fi acoperite subiecte precum marketing si branding, strategie si inovare, audit si finantarea dezvoltarii. In functie de tema fiecarei luni, vor avea loc ateliere, training-uri si intalniri dedicate echipelor si angajatilor din companiile selectate.
Aflat deja la cea de-a doua editie, Made in Romania este un proiect unic care isi propune sa identifice si sa promoveze antreprenoriatul romanesc. In cursul anului 2018 partenerii ce vor sprijini derularea proiectului sunt Grupul Banca Transilvania, Horváth & Partners Management Consultants, Mazars, NNDKP, Tradeville si Catalyst Romania.
Despre Made in Romania
Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori Bucuresti in 2017, pentru a identifica si promova companiile de top din Romania. Scopul proiectului Made in Romania este identificarea viitoarelor motoare ale economiei romanesti si sprijinirea acestora timp de un an, pentru a le ajuta sa-si aduca afacerile la nivelul urmator, imbunatatind transparenta, vizibilitatea, reputatia si, cel mai important, obtinerea accesului la capitalul necesar dezvoltarii si cresterii ulterioare. Participarea la acest proiect este gratuita si voluntara.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter