RO EN
السلة فارغة

AVI COMPACT estimeaza o crestere a afacerilor de 10%, comparativ cu 2016

Revigorarea segmentului corporate, indeosebi industrii precum farmaceutica sau alimentara, dar si cresterea cererii pentru sisteme performante si eficiente energetic, pe segmentul rezidential, stau la baza cresterii cifrei de afaceri Avi Compact cu aproximativ 10%. Compania estimeaza ca va incheia anul cu o cifra de afaceri de aproximativ 7 milioane de euro. In acest an, activitatea companiei pe segmentul corporate reprezinta aproximativ 65% din cifra de afaceri, in timp ce segmentul rezidential a contribuit cu 35%. Cifra de afaceri este realizata in proportie de 40% din distributia de echipamente, aproximativ 75% dintre acestea fiind marca Daikin. Avi Compact este de 11 ani distribuitorul Daikin nr. 1 in Romania. Solutiile integrate, pentru segmentul corporate, reprezinta 30% din cifra de afaceri, iar cele de service si mentenanta, 30%.
Cei mai importanti clienti Avi Compact, din segmentul corporate, sunt anul acesta din zona farmaceutica, compania realizand instalatii de climatizare si mentenanta pentru toate sediile farmaciilor Sensiblu si Punkt. Alti clienti provin din industria hoteliera si SPA, Avi Compact furnizand instalatii de climatizare pentru hotelul Phoenicia Royal situat in Mamaia Nord, pentru hotel Bielmann din Brasov, dar si pentru Therme Bucuresti. Alte proiecte importante din zona corporate au fost clinica Trident (instalatii de climatizare), proiectul Vivid, primul proiect de case modulare inteligente pentru care au fost asigurate servicii de montaj instalatii climatizare, dar si Romatsa (mentenanta si service).
Ca principala tendinta in randul clientilor Avi Compact, atat pentru segmentul corporate, cat si pentru cel rezidential, s-a observat cresterea cererii de echipamente performante si eficiente energetic (cu noul freon ecologic cu indice de poluare de patru ori mai mic), sisteme mai economice pe termen lung, cu functii care asigura o durata de viata mai mare (autodiagniza).
Cresterea segmentului rezidential s-a inregistrat, cu precadere, din zona de constructii noi. Clientii doresc un raport pret-calitate bun, dar in acelasi timp si un produs de brand, eficient pe termen lung. De asemenea, 80% dintre echipamentele distribuite anul acesta pe segmentul rezidential au fost cumparate impreuna cu interfata wi-fi care permite controlarea aparatului de aer conditionat de la distanta.
Avi Compact s-a alaturat initiativei de CSR Daikin Romania ”Plantam aer”, in care pentru fiecare sistem de climatizare Daikin cumparat, va fi plantat un copac. 4.600 de copaci vor fi plantati, ca urmare a vanzarilor de unitati pe segmentul rezidential, realizate de Avi Compact din perioada iunie - septembrie. In perioada 2016 - 2017, Avi Compact a investit aproximativ 500.000 de euro in achizitionarea unui spatiu de 2.200 mp unde a fost amenajat un nou showroom Daikin, o hala de depozitare si un centru de training. Tot in ultimul an, Avi Compact si-a diversificat domeniul de activitate, asigurand si lucrari edilitare si de infrastructura pentru depozite ecologice. Compania a asigurat servicii precum capatre levigat, executie camine, bazine, depozitare statii de pompe, retele de transport levigat, sisteme de drenaj, iluminat, lucrari de impermeabilitate pentru depozitul ecologic, Mofleni, Craiova si pentru depozitul ecologic Vidra. Pana la finalul anului acest segment va contribui cu 4% la realizarea cifrei de afaceri. In 2017, compania a obtinut si recertificarea conform normelor europene pentru instalare, reparare, intretinere si service instalatii climatizare si a certificat inca 28 de angajati. Avi Compact are peste 100 de angajati.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter