RO EN
السلة فارغة

Fashion House va investi 45 milioane euro in extinderea outletului din estul Capitalei

FASHION HOUSE Romania, operatorul singurelor doua centre outlet profesionale din Romania, anunta performante consolidate pentru anul 2022 si rezultate financiare excelente intr-un context economic turbulent, demonstrand si mai mult atractivitatea modelului outlet in randul cumparatorilor si al partenerilor. Strategia de imbunatatire constanta a mixului de retail, care s-a mentinut cu fermitate in anul trecut, a dus la deschiderea de noi magazine de top: Samsonite, Hervis, The Cosmetics Company Store (Estee Lauder, Clinique, Origins, Jo Malone, Mac si altele), Sport Vision, Chic Chic si altele, totalizand peste 2.700 mp inchiriati. Ritmul de imbunatatire a mixului de retail si a experientei de cumparare este sustinut si de deschiderea unei noi zone de restaurante cu un design deosebit care ofera peste 100 de locuri in interior si 150 de locuri in exterior. Valoarea serviciilor oferite de cele doua centre outlet a consolidat vanzarile, inregistrand o crestere uimitoare de doua cifre in 2022. Interesul tot mai mare din partea chiriasilor, dar si al clientilor, pentru ofertele de tip outlet a accelerat formalitatile pentru constructia fazei a doua a FASHION HOUSE Outlet Centre PALLADY, care va debuta in al doilea trimestru al anului 2023.
Cu o crestere a valorii medii a bonului de cumparaturi de peste 18% in FASHION HOUSE Militari si de 15% in FASHION HOUSE Pallady fata de aceeasi perioada din 2021, cele doua centre din Bucuresti au pus premisele pentru inca un an cu o evolutie solida intr-o perioada de contractie economica. Cresterea spectaculoasa a vanzarilor este sustinuta si de cresterea numarului de vizitatori cu 12% fata de anul precedent, demonstrand ca cele doua centre outlet sunt un reper foarte important ca destinatie de shopping pentru clienti. Acest lucru s-a reflectat si in cresterea spectaculoasa a vanzarilor cu 34% in FASHION HOUSE Militari si 19% in FASHION HOUSE Pallady, fata de anul 2021.
"Contextul economic actual si modificarea comportamentului de cumparare al clientilor au oferit premisele pentru aceasta crestere in ritm rapid pentru FASHION HOUSE Group in Bucuresti. Interesul pentru magazinele outlet premium, precum cele oferite de centrele din portofoliul nostru, este reflectat si de contractele cu noii nostri chiriasi, dar mai ales de cresterea spectaculoasa a vanzarilor. Branduri de renume international au deschis noi magazine in centrele FASHION HOUSE din Romania, oferind reduceri atractive de pana la -70% pe tot parcursul anului. Suntem onorati de increderea pe care ne-o acorda partenerii nostri si ii asiguram ca suntem aici sa le oferim cele mai bune servicii.
Interesul din ce in ce mai mare din partea chiriasilor de a se alatura celor doua centre FASHION HOUSE Outlet din Bucuresti se datoreaza preocuparii noastre constante de a oferi cel mai bun sprijin in zona de management, prin intermediul unei echipe profesionale dedicate, consultantei personalizate si al experientei de peste 25 de ani in piata de outlet," a declarat Brendon O'Reilly, Managing Director al Grupului FASHION HOUSE. "Performantele deosebite din Bucuresti incurajeaza extinderea celui de-al doilea centru outlet profesional din Romania, cu o investitie totala de 45 de milioane de euro. FASHION HOUSE OUTLET Centre Pallady este cel de-al saptelea centru de acest tip dezvoltat de Liebrecht & wood si FASHION HOUSE Group in Europa, iar odata cu deschiderea celei de-a doua faze vom adauga noi chiriasi ancora, consolidand astfel pozitia noastra ca punct de reper comercial in partea de sud-est a Bucurestiului."
Centrele FASHION HOUSE din Bucuresti isi intampina zilnic cumparatorii cu reduceri cuprinse intre 30% si 70% la branduri de renume, precum adidas, Puma, Boss, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Cacharel, Diesel, US Polo, Tom Tailor, Under Armour, Nike, Levi`s, Marc'O Polo, Guess, Samsonite, Ecco, Liu Jo, Desigual si multe alte branduri premium.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter