RO EN
السلة فارغة

COFACE: Diagnostic, noul produs de evaluare corecta a situatiei financiare a firmei

In actualul context marcat de numeroase provocari economice, Coface Romania vine in sprijinul companiilor si lanseaza Diagnostic, un produs unic pe segmentul de Informatii de Afaceri din Romania. Noul produs realizeaza profilul de risc al unei companii subiect intr-un limbaj cu adresabilitate larga:
- Unic pe piata de informatii de afaceri: singurul produs din Romania care interpreteaza situatia financiara a companiei si comportamentul de plata intr-o analiza extinsa pe 6 pagini
- Radiografie: ilustreaza principalele 5 puncte forte si slabe ale companiei din perspectiva comportamentului de plata, situatiei de lichiditate, solvabilitatii, cash flow-ului, investitiilor si rotatiei capitalului de lucru
- Adresabilitate larga: produsul poate fi folosit de catre departamentele financiar, comercial, management, logistica sau achizitii
- Analiza relativa la industrie: interpreteaza in mod obiectiv indicatorii financiari ai companiei analizate prin comparatie cu mediile sectoriale si bunele practici
- Analiza intrinseca: evalueaza sustenabilitatea indicatorilor financiari considerand situatia companiei, vechimea in piata, nevoia de lichiditate si profitabilitate avand in vedere strategia de investitii si structura de capital
Diagnostic este util in evaluarea unei companii, a partenerilor acesteia, fie furnizori, clienti, chiar si competitori. Produsul ajuta la intelegerea aprofundata a sanatatii financiare si a competitivitatii firmei analizate, si ofera argumente pentru limita de credit recomandata si riscul companiei subiect.
„Respectand traditia noastra de a inova constant si de a oferi servicii integrate de management al riscului, venim in intampinarea companiilor cu un nou produs care sa contribuie la cunoasterea aprofundata a partenerilor de afaceri. Menit sa evalueze punctele tari si slabe ale unei companii in raport cu realitatile pietei, Diagnostic ofera o viziune completa, de 360 de grade, asupra ecosistemului unei companii. Mai mult, acesta se intampla intr-un limbaj accesibil unui non-expert, ceea ce contribuie la cresterea nivelului de cunoastere si educare a pietei. Acest produs vine sa completeze oferta noastra de produse si servicii intr-o perioada marcata de numeroase provocari pentru companii, pe care continuam sa le sprijniim prin solutii adaptate”, a declarat Eugen Anicescu, Country Manager, Coface Romania.
Cunoasterea partenerilor de afaceri in vremuri de incertitudine economica
In ultimii 10 ani, gradul de interconectivitate a companiilor romanesti a crescut exponential, fapt dovedit atat de dinamica creditului furnizor, cat si de evolutia perioadei medii de incasare a creantelor comerciale. Astfel, creditul furnizor a devenit de aproximativ 3,5 ori mai are decat cuantumul creditului bancar in ultimul deceniu, iar perioada medie de incasare aproape s-a dublat, de la 60 de zile in 2007, la 115 zile in 2019. Pe acest fond, dublat de aparitia unor situatii neprevazute, precum pandemia de COVID-19, cunoasterea partenerilor de afaceri, a soliditatii financiare, a comportamentului de plata a acestora a devenit mai importanta ca niciodata.
„Dupa 15 ani de experienta in managementul riscului de credit, cea mai des intalnita intrebare primita de Coface de la toti cei care isi verifica partenerii de afaceri este „De Ce?”. Lumea vrea sa inteleaga ce este in spatele analizei bonitatii unei companii, de ce se recomanda limitarea expunerii la un anumit nivel si de ce este incadrata compania respectiva intr-o clasa de risc. Pentru a raspunde acestei intrebari, Coface vine in intampinarea clientilor cu un produs unic in Romania: DIAGNOSTIC,” a adaugat Iancu Guda, Services Director, Coface Romania.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter