RO EN
السلة فارغة

NOU! A aparut revista Fereastra - editia ianuarie-februarie 2013

A aparut editia ianuarie-februarie a revistei Fereastra, care cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre producatorii de ferestre/usi si furnizorii de sisteme/materiale specifice, aspecte economice, tehnice si legislative etc. La rubrica de actualitate, se evidentiaza principalele influente obiective ce afecteaza activitatea specifica pietei de profil, cum ar fi, de exemplu, faptul ca orientarea explicita catre cerintele clientilor si/sau directionarea precauta a afacerilor catre export, fructificarea potentialului economic existent si a celui conferit de imaginea firmei constituie principalele cai ce pot duce la rezolvarea problemelor legate de recesiune. Sumarul revistei – conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor, incepand cu nr. 95 (1), aferent editiei ianuarie-februarie 2013 – abordeaza, printre altele, diverse teme ce trateaza subiecte de actualitate. Astfel, rubrica de analiza pune in lumina, in 17 pagini, aspectele legate de domeniul sistemelor din PVC pentru tamplarie si al elementelor conexe, respectiv de segmentul producatorilor si montatorilor de ansambluri din acelasi material, evidentiind in premiera, intr-o perspectiva exhaustiva, premisele edificatoare (din punct de vedere macroeconomic, particularizat – si nu numai), problemele si perspectivele care guverneaza ambele sectoare economice, care detin ponderea ca importanta in cadrul intregii piete autohtone. Intrucat in ceea ce-i priveste pe fabricantii si montatorii de tamplarie din PVC exportul a reprezentat in ultimul timp principala metoda adoptata in vederea dinamizarii afacerilor, o alta tema abordata in termeni realisti in cadrul analizei se refera la riscurile potentiale pe care le implica orientarea aproape exclusiva a vanzarilor spre alte piete din Uniunea Europeana, care a intrat oficial in recesiune si pentru care s-au stabilit masuri de austeritate. La sectiunea de furnizori, precum si la cea de producatori, se descrie modul in care se pot fructifica putinele avantaje generate de criza economica, respectiv impactul stabilirii unor bugete multianuale pentru programele guvernamentale de stimulare economica, precum cel de reabilitare termica, unde mentinerea austeritatii pana in anul 2016 va bulversa intregul mediu de afaceri pe termen mediu si lung, afectand nu numai rezultatele financiare ale companiilor implicate direct in aceste proiecte, ci si pe cele ale societatilor ce se adreseaza altor segmente ale pietei. De asemenea, oficialii societatilor Conexpert Group, Hoco, Aluminium Promotion, Dako Distribution, Wintech PVC si Metal Yapi contureaza, in cadrul rubricii de opinii, evolutia pietelor specifice si perspectivele acestor segmente, care vor avea un impact covarsitor asupra derularii afacerilor in 2013. In cadrul sectiunii de sustenabilitate, sunt prezentate noile tendinte in domeniul dezvoltarii durabile, conturate la nivelul anului in curs, inclusiv din perspectiva unor asociatii reprezentative si mari furnizori din bransa, cum ar fi Glass for Europe, Rehau, Somfy, Schüco, Profine, Wacker Chemie si Saint-Gobain. In final, dar nu in ultimul rand, sunt disponibile detalii despre noile materiale si tehnologii, promovate pe piata de profil de cele mai renumite companii din bransa, in cadrul celei mai mari expozitii internationale din sectorul tamplariei, respectiv BAU 2013, fiind relevate inovatii cu un impact major in ceea ce priveste conturarea tendintelor pietei. Pentru mai multe informatii, click aici!

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter