RO EN
السلة فارغة

Crucea Rosie lanseaza o campanie de strangere de fonduri pentru dotarea spitalelor

Crucea Rosie Romana lanseaza campania nationala de strangere de fonduri "Romania salveaza Romania", in cadrul careia se pot dona 2 euro prin numarul special de SMS 8827, valabil in toate retelele de telefonie mobila din tara, fara costuri suplimentare. Donatii pot fi facute si prin intermediul site-ului Crucii Rosii, www.crucearosie.ro, sau direct in contul campaniei RO59BRDE410SV24517324100 (Lei), deschis la BRD Agentia Piata Romana.
 
"Prin contributia tuturor, vom putea ajuta unitatile sanitare si vom sprijini cat mai multe persoane vulnerabile care se confrunta cu dificultati materiale severe si fac fata cu greu acestei perioade de stres. Este momentul sa ne implicam si sa fim responsabili pentru viitorul acestei tari. Romania salveaza Romania", a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana.
 
Donatiile colectate vor fi utilizate pentru:
  • Dotarea unitatilor sanitare de pe intreg teritoriul Romaniei cu aparatura medicala si materiale de stricta necesitate in tratarea persoanelor infectate COVID-19.
  • Ajutor cu materiale de protectie pentru personalul angajat din institutiile care asigura permanenta in cadrul institutiilor din subordinea MAI, MAPN, MS.
  • Ajutor cu pachete alimentare si pachete igienice pentru persoanele vulnerabile aflate in izolare la domiciliu, in limita resurselor disponibile, si in stransa legatura cu autoritatile locale.
  • Ajutor pentru centrele de carantina din tara, in limita resurselor disponibile, si in stransa legatura cu autoritatile locale.
 
Inca de la inceputul acestei perioade de criza, Crucea Rosie Romana s-a aflat, conform mandatului sau, in colaborare permanenta cu autoritatile nationale si locale si a oferit sprijin logistic, uman si material pentru a consolida raspunsul acestora in pandemia COVID-19.
 
Pana in prezent Crucea Rosie Romana:
  • A primit de la persoane juridice donatii in bani in valoare de 2,6 milioane de euro si a achizitionat 375.000 de manusi de protectie, 300 de combinezoane si 1.130 de litri dezinfectanti ce au fost distribuite la nivel national prin intermediul filialelor sale.
  • A demarat achizitii pentru: 10 aparate de testare rapida COVID-19, 300 de kituri pentru aparatele de testare rapida cu care se pot testa 7.000 de persoane, 5 ventilatoare mecanice si un milion de masti de protectie .
  • A primit materiale de igiena in valoare de 72.000 de euro pe care le-a distribuit, prin intermediul filialelor sale, la centrele de carantina, unitati medicale, persoane vulnerabile aflate in izolare/ autoizolare, insumand peste 5.500 de pachete cu produse de igiena.
  • Pentru 5 centre de carantina (din judetele Timis, Satu-Mare, Salaj, Vrancea si in Bucuresti), Crucea Rosie Romana a asigurat, din depozitele proprii, produse de igiena, apa, lenjerii, produse de curatenie, paturi, paturi, si alte materiale de stricta necesitate.
  • Prin intermediul programului Banca de Alimente si al donatiilor de la furnizori, au fost colectate si distribuite persoanelor vulnerabile aflate in carantina/ autoizolare, peste 300 de pachete cu alimente de baza de 12 kg in valoare de 90 de lei fiecare si 200.000 de iaurturi.
  • Cu sprijinul Guvernului Romaniei, implementeaza o campanie nationala de informare si constientizare a populatiei pentru limitarea raspandirii pe teritoriul Romaniei a noului coronavirus. Au fost tiparite 250.000 de brosuri informative, 20.000 de afise care au fost distribuite la nivel national in mediul urban si rural cu sprijinul voluntarilor.
  • In colaborare cu UNICEF Romania a elaborat materiale de informare pentru copii si parinti cu privire la COVID-19 ce au fost postate pe siteul www.crucearosie.ro si www.unicef.org/romania
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter