RO EN
The cart is empty

PRAKTIKER: Peste 75% din vanzari sunt realizate in sezonul estival

In perioada sezonului estival (in special in lunile iunie-august), populatia investeste de pana la patru ori mai mult in achizitia de produse pentru constructii, comparativ cu intervalul decembrie-februarie, conform datelor companiei Praktiker Romania. De asemenea, perioada martie – octombrie este cea mai importanta pentru vanzarile retelei de centre comerciale specializate, parchetul laminat, gresia si mobilierul fiind printre cele mai solicitate produse. In ceea ce priveste materialele de constructii, populatia achizitioneaza, in special, adezivi, placi ceramice, gleturi, polistiren expandat/extrudat, tigla, vata minerala si gips-carton. In Romania, Praktiker detine 27 de magazine in 23 de orase din tara, oferta retelei cuprinzand peste 40.000 de produse pentru constructii si gradinarit.

Cornelia Gheorghe, director de achizitii in cadrul Praktiker Romania: "Vanzarile pe categorii de produse fluctueaza in functie de sezon, perioada de varf pentru constructii si amenajari (martie-octombrie), fiind cea mai activa din acest punct de vedere. Vara, populatia investeste de 3 - 4 ori mai mult pentru achizitia materialelor de constructii pentru interior si exterior fata de perioada sezonului rece. Pretul, calitatea produselor, precum si ofertele existente pe piata reprezinta cei mai importanti factori care influenteaza decizia de cumparare. Din observatiile noastre, atat articolele apartinand unor companii renumite, cat si produsele proprii (care beneficiaza de un raport corect calitate-pret), sunt printre cele mai apreciate de clienti. Incepand din luna septembrie, produsele care se vand cel mai bine sunt cele destinate amenajarilor interioare si decoratiunilor, in timp ce, in sezonul rece, romanii achizitioneaza, pe langa produse de incalzire (sobe, seminee, centrale, radiatoare), mobilier si accesorii. Jumatate din vanzarile anuale de produse pentru gradinarit se inregistreaza in perioada aprilie-iulie, cele mai solicitate articole fiind: mobilierul de gradina, pavilioanele, balansoarele, motocultivatoarele, masinile de tuns iarba, trimerele si uneltele specifice. De asemenea, in perioada mai-iulie, o pondere ridicata in vanzari o au piscinele si accesoriile aferente".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter