Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
PAGINA PERSONALIZATA


VEROFER SRL

VEROFER SRL

Adresa: Str. 6 Vanatori nr. 53, Arad, Judet ARAD
Telefon: 0257/270.999
Fax: 0257/270.888
E-mail: contact@verofer.ro
Web site: www.verofer.ro
Domenii: Sisteme de feronerie | Accesorii & sisteme de fixare
Descriere activitate
produce cilindri de siguranta si manere din alama pentru usi si ferestre; feronerie pentru usi din PVC si Aluminiu.
Prezentare companie/institutie

VEROFER: Cifra de afaceri de 17,2 milioane de lei in 2010
 
Compania Verofer - Arad a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 17,2 milioane de lei, iar pentru anul in curs urmareste obtinerea unor vanzari cel putin similare, majorarea cifrei de afaceri fiind un deziderat greu de atins in principal ca urmare a scaderii numarului proiectelor finalizate in ramura de constructii si reconfigurarii celor noi sau aflate in curs de derulare pe segmentele „low cost”, care presupun utilizarea unor materiale ieftine. Totusi, in primul semestru din 2011, a consemnat o sensibila crestere a cifrei de afaceri fata de perioada similara a anului trecut.
 
 
 
Razvan Harlau (33 de ani)
Functia/Firma: director comercial, Verofer;
Experienta profesionala: 10 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
Detaliati activitatea firmei, din ultimul timp.
 
Compania Verofer are capital romano - italian, fiind specializata in realizarea unei game complete de elemente de feronerie pentru usi. Activitatile de productie contribuie cu 80% la cifra de afaceri, diferenta fiind constituita de comercializarea altor sortimente realizate de importante firme de profil din Italia. Totodata, derulam activitati specifice la nivel international si avem contracte comerciale cu parteneri din peste 10 tari. Reteaua autohtona de distributie este alcatuita din toate retelele de magazine de tip DIY, distribuitori specializati de feronerie. Un aspect definitoriu al firmei noastre este reprezentat de implementarea de inovatii. Pe seama noilor tehnologii promovate, desi cotatia materiilor prime a crescut in primele sase luni din 2011, am reusit samentinempreturile la majoritatea sortimentelor livrate.
 
Ce obiective aveti in vedere pentru intervalul urmator?
 
In 2011, pentru a contracara dificultatile aparute in mediul economic si social, am adoptat o strategie manageriala care a avut ca scop principal sprijinirea partenerilor de afaceri existenti, concomitent cu abordarea unor noi segmente de piata si diversificarea activitatii de export. Obiectivele pe care le avem in vedere pentru intervalul urmator sunt reprezentate de extinderea intregii game de produse si a livrarilor. Dintre investitiile pe care le avem in derulare in acest moment am putea mentiona achizitia si punerea in functiune a unei noi linii de productie pentru cilindri cu un grad sporit de siguranta, pentru care am alocat fonduri de 0,5 milioane de euro. De asemenea, bugetul alocat pentru expansiune se ridica la peste un milion de euro in urmatorii ani.
 
Care sunt principalele caracteristici ale pietei sistemelor de feronerie?
 
Dintre principalele modificari ale pietei de profil in aceasta perioada dificila, se remarca: incetinirea fluxurilor de plati si inasprirea conditiilor concurentiale. Astfel, gradul redus de informare a beneficiarilor, conditionat suplimentar de contextul economic, a generat o sporire mult mai accentuata a numarului de comenzi pentru gamele «low-cost».Dintre aspectele pozitive ale domeniului se constata doar schimbarile de pe piata fortei de munca, acestea urmand a deveni oportunitati reale pentru angajatorii interesati sa selectioneze personal calificat. Pentru intervalul urmator, asteptarile noastre pozitive sunt orientate catre noile segmente de piata si catre liniile de produse inovatoare. Gradul de influenta a factorilor de decizie politico-economici este relativ ridicat si, de cele mai multe ori, nestimulativ. Spre deosebire de piata interna, pietele externe - pe care activam deja - se caracterizeaza, prin concentrarea unor volume mari de tranzactionare, accentul pus, in principal, pe calitatea serviciului si a produsului si, nu in ultimul rand, se constata un simt strategic mai accentuat privind selectarea furnizorilor, nu doar ocazional, ci pe termen lung.
 

Produse & tehnologii

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left