RO EN
السلة فارغة

DigiSinergy dubleaza investitiile in dezvoltarea de solutii digitale pentru IMM

DigiSinergy, companie tech care dezvolta solutia InvOn, aplicatie de procesare automata a facturilor, anunta investitii de 450.000 de euro in 2022, dublu fata de anul trecut, ca parte a planului de extindere la nivel international si de dezvoltare de noi produse si solutii destinate IMM-urilor, raspunzand, astfel, nevoilor de digitalizare accelerata a acestora.
„Vom dubla valoarea investitiilor in 2022, fata de anul trecut. Cresterea vine pe un fond favorabil, generat de o cerere mai mare in piata de solutii noi care accelereaza digitalizarea in mediul de business. Ne vom concentra, anul acesta, pe dezvoltarea de solutii complete pentru IMM-uri, ERP (soft de gestionare a resurselor interne) si CRM (soft de gestionare a vanzarilor) cu multiple automatizari, procesare facturi cu roboti preprogramati, hyperautomation, integrarea tehnologiei RPA (Robotic Process Automation) in cat mai multe produse dezvoltate anterior, in incercarea de a raspunde cat mai bine necesitatilor companiilor, cu accent, in principal, pe reducerea pierderilor si a cheltuielilor, concomitent cu maximizarea vanzarilor”, spune Natalia Lepadatu, cofondator DigiSinergy.
In dezvoltarea noilor produse si servicii, DigiSinergy va pune accent pe utilizarea de tehnologii reziliente, agile si elastice, pentru a putea raspunde nevoilor urgente ale IMM-urilor. De asemenea, extinderea paletei de produse este in acord cu principalele tendinte ale industriei:
- „Cloud platforms” - a stat la baza deciziei companiei de a dezvolta, pentru anumite produse, si o varianta cloud, cu arhitectura modulara, adresata companiilor mici;
- „Decision Intelligence” a ghidat DigiSinergy in crearea de rapoarte utile si relevante pentru antreprenori in procesul de decizie;
- „Hyperautomation” este o tendinta care determina compania sa aiba o abordare holistica a proiectelor, care implica o digitalizare completa, fara nevoia de a implica resurse umane pe fluxul de lucru.
„Chiar daca nevoia de digitalizare este tot mai mult constientizata in randul companiilor, iar acestea aloca bugete in crestere in proces, ne asteptam la un boom in domeniul digitalizarii IMM-urilor in momentul in care vor putea fi accesate fonduri europene pentru a sustine investitiile in aceasta directie. Nevoia exista in piata, este stringenta, dar lipsa resurselor de capital amana investitiile in acest domeniu. In Romania procesul de digitalizare este doar reactiv, in cele mai multe situatii. Este nevoie de educatie antreprenoriala si financiara pentru a avea o abordare proactiva, orientata catre o gandire pe investitii”, mai spune Natalia Lepadatu.
Nivelul redus al competentelor digitale, rezistenta la schimbare si birocratia sunt principalii blockeri in adoptia solutiilor digitale in companiile din Romania.
Acesta este si unul dintre principalele motive pentru care strategia DigiSinergy pentru 2022 prevede extinderea la nivel international, pe pietele in care viteza de adoptie a noilor tehnologii este una accelerata.
Pe langa solutia InvOn, DigiSinergy are in portofoliu produse in completare ce degreveaza companiile de task-uri repetitive si le eficientizeaza costurile, precum CashOn, pentru automatizarea procesului de flux de numerar, care centralizeaza informatii pentru o imagine clara in deciziile manageriale, si StockOn, care permite monitorizarea automata a stocurilor, produselor, termenilor de garantie, expirarii si poate genera automat comenzi de aprovizionare etc.
DigiSinergy se afla in discutii cu mai multi clienti din vestul Europei si SUA pentru implementarea solutiilor dezvoltate, fructificand o tendinta in randul companiilor din aceste regiuni de a automatiza deciziile pe fluxul operational ce nu necesita implicare umana si sunt repetitive. Un rol important in proces il are inteligenta artificiala, care invata din actiunile umane, creandu-se reguli ce, ulterior, imbunatatesc rata de precizie a deciziilor.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter